{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Jeg er frustreret! {{forumTopicSubject}}

Ja det gik liiiige så godt! Men nu har Fraya lavet ulykker igen! Denne gang gik det ud over sofaen - 2 gange - og jeg aner ikke hvad der er galt.
Jeg synes jo vi aktivere hende meget og jeg synes også det er nok..
Så måske det er seperations angst?
Nu har vi bestilt DAP hos dyrlægen, så prøver vi lige det... hjælper det ikke må jeg ha fat i adfærds-person (kender i det at ordet forsvinder fra ens ordforråd lige pludselig?)
Det er så frustrerene - vi er så glade for hende og ønsker jo bare hun skal være glad... Hvorfor kan de kære "børn" og så os til at forstå hvad der gør hende "ked af det"....?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er frustreret!
  • #1   22. maj 2007 * hvorfor kan de kære "børn" ikke tale - skulle der stå

• #2   22. maj 2007 har hun meget plads at gå på når hun er alene....?????

• #3   22. maj 2007 vi har kortet det ned til stuen og gangen (der er ikke dør mellem de 2 rum).. det er vel ca... 35 m2...

• #4   22. maj 2007 Men der har ikke været noget i 3 uger nu så troede vi var over det...

• #5   22. maj 2007 Jeg tror vi prøver at købe de gitre man kan sætte sammen som en "kravlegård... så kan hun kun gå i gangen... ca. 10 m2 - er det for lidt?

• #6   22. maj 2007 Jeg synes helt bestemt du skal informere dig om hundens sprog ved en hundeadfærdspsykolog eller låne hundesprogs bøger på biblioteket. Jeg kan anbefale Jan Fennel, hundelytteren. der vil du kunne læse dig frem til om du "taler" korrekt til din hund og om i forstår hinanden.

• #7   22. maj 2007 Hun har aktivtitets bold med snacks, tov, bamser, tæpper, kraftben og en masse andet geil at pjatte med. Vi ligger det i en kasse fordi hun tilsyneladene synes det er hyggeligt at hente det selv smiley Og vi bytter tingene ud en gang i mellem så der e rnoget nyt og spændende...

• #8   22. maj 2007 For LIDT plads og for mange lukkede døre kan sørme også give problemer hos rigtig mange hunde.
    MAnge tror det er godt de lukker af så hunden har et lille område - men rent faktisk så er der mange hunde der bliver fustrerede over de lukkede døre...som de ikke kan se hvad der er inde bagved :o)
    Jeg har to hunde som splitter ÁLT af hvis der er lukkede områder i huset - men er alt åbent og de kan komme rundt, så ødelægger de ingenting.

Mvh. Xenia

• #9   22. maj 2007 vi startede jo med hun gik i hele lejligheden... så tror ikke det er problemet.. der er dog altid 1 lukket dør da hende og katten ikke går sammen når de er alene. Det kender de ikke hinanden godt nok til...

• #10   22. maj 2007 måske det er problemet? måske skal jeg sætte gitter op mellem hende og kattens rum - 1 som katten kan komme igennem så den selv kan vælge om han vil være ved hunden... på den måde kan hun altid se ham... måske det er fordi hun kan høre ham men ikke se ham

• #11   22. maj 2007 Vi sørger for ikke at aktivere hende for meget om morgenen men en masse når vi kommer hjem.
    Rutinen om morgenen lyder på at hun sover i min seng når jeg står op, når hun selv vågner går vi ud og besørger, hun får halvdelen af sin mad på græsset så hun skal søge... så ind, resten af maden og så går vi, ingen farvel eller noget.
    Men jeg sidder lige og tænker på at min kæreste ikke helt fatter at han ikke må lege med hende indendørs... der skal vi være rolige... nu må jeg gå hjem og hamre det ind i hovedet på ham... det har jo også meget at sige

• #12   22. maj 2007 nej det er det - jeg leger ikke selv med hende indendørs, dvs. jeg kan godt lave små tricks med hende men det er ting som sid pænt og high five, noget som er roligt. Men kæresten har ikke forstået det princip at det er FORBUDT at tumle indendørs..

• #13   22. maj 2007 jeg siger ikke hej til hende når jeg kommer hjem, heller ikke når hun har ødelagt noget.. så synes ikke hun får noget som helst ud af det, hverken positiv eller negativ opmærksomhed...

• #14   22. maj 2007 Hun har været ved dyrlægen 2 gange og blive tjekket, så det er ikke det smiley

• #15   22. maj 2007 det er SÅ frustrerende...

• #16   22. maj 2007 der er jo ikke andet at gøre end at blive ved at prøve! Det SKAL lykkes!

• #17   22. maj 2007 Jeg tror en adfærdsbehandler er vejen frem.....der er sååå mange forskellige ting man får at vide.
    Min hund lider af alvorlig seperationsangst, og han har det bedst i mit lille køkken. Min hund gør/hyler bare istedet.
    Jeg valgte at kontakte en professionel, da jeg efter at starte forfra med alene hjemme træning, som ik virkede overhovedet, simpelthen ik vidste hvad jeg skulle gøre.
    Det er det bedste valg jeg nogensinde har truffet:o)

• #18   22. maj 2007 Jeg og en masse andre kan sagtens komme med en masse gode råd, men hvad der virker for min hund er ik sikkert virker for din....
    Men vil gi dig ret det er meget frustrerende

• #19   22. maj 2007 Noget skal jo gøres. Jeg ved godt at det der virker for jeres hund ikke nødvendigvis virker for min - men prøver det hele smiley Noget skal jo virke smiley
    Jeg tager på biblioteket i morgen og finder nogle bøger om hundesprog.
    Problemet med at starte forfra på alenehjemme træningen, er vel at det kræver ferie og det har jeg ikke noget af lige nu :(. Hun kunne jo godt være alene der hvor hun kom fra så vi tog 3 ugers ferie på daværende tidspunkt.. og i den periode var der ingenting når hun var alene..
    så ja det er meget frustrerende.

Kommentér på:
Jeg er frustreret!

Annonce