9. jan 2008 Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Er frustreret!! {{forumTopicSubject}}
Jeg er SÅ frustreret lige nu.
Dem jeg har min hest stående ved har 2 hun hunde - og mine 2 elsker at leg med dem.
Jeg bor meget tæt på dem og bruger turen derhen som dagens gå tur med hundene, da jeg har dårlige ben.
Jeg skal derhen og bo i uge 6 næste år, da de skal til Egypten, noget jeg har set frem til og selvfølgelig skal mine 2 hunde med.
Nu er sagen så den, at de har købt en hund mere, en han hund, som ikke skal kastereres.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre når Dixie er i løbetid, da jeg ikke kan holde til først at gå hen og ordne hestens boks, gå tilbage for derefter at gå tur med hundene her.
Men man kan jo ikke ha' en tæve i løbetid med hen til en han hund?
Vil I ikke mene, at jeg godt kan tillade mig, at sige til dem at hvis Dixie er i løbetid når de skal til Egypten må de finde pasning til deres han?
Jeg vil jo ikke ud og finde pasning til min, fordi jeg skal passe deres hus og dyr.
Og dengang jeg sagde ja til at passe huset, var han hunden jo ikke inde i billedet!
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Jeg er klar over at jeg ikke kan bestemme hvor vidt de skal ha' en han hund eller ej.
Jeg ved bare slet ikke hvad jeg selv skal gøre, det er mere det der er mit problem.
Jeg kan heller ikke forstå, hvorfor de tør ha' to tæver og en han, uden at kasterere hannen.
Den nye han skal ha' hvalpe med den ene af deres tæver her inden så længe.
jan 2008
Hvis ikke jeg kan tillade mig at sige det, kan jeg jo ikke passe deres hus.
Han hunden var ikke inde i billedet da jeg sagde ja, og jeg vil ha' passet min hund fordi de skal på ferie
Rollo:Man kan ikke regne fremad med Dixie. Hun har ingen faste tider.
Ann-Sophie:
Mener den er 3 år
apr 2009
At de så skal finde 2 pasningsmuligheder er nok mere besværligt for dem, end at finde én som kan passe alle tre hunde+deres hus.
Synes du allerede nu skal melde ud, at du helst ikke vil passe deres hus og hunde, nu hvor de har fået en ny hanhund. Så har de tid til at finde en anden som kan passe hus og hunde.
jan 2008
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
Hvis det ikke var på tale dengang ( med hanhund ), i blev enige om at du skulle passe dem, så kan du sagtens tillade dig at melde fra.
apr 2009
Men forklar dem problematikken i det, måske de selv vælger at lade hanhunden passe et andet sted jo? :o)
jan 2008
Men så må han hunden væk, da jeg osse har en dreng der ikke kan med andre hanner.
Men ja, de må selv vælge det(:
jan 2008
Jeg kan ikke/tør ikke cykle mere efter jeg blev kørt ned på knallert.
Og jeg har ikke kørekort(:
De vil ikke ha' huset er tomt om natten, og min hund skal ikke ligge så meget alene om dagen og hele natten med fordi de skal på ferie.
Ja det er jo et godt spørgsmål, må indrømme at jeg ikke lige har noget svar lige nu.
For jeg aner ikke hvad jeg skal gøre!
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
jan 2008
Det har du ret i. Jeg har jo ikke valgt hunden.
Men hvad kan man tillade sig?
jan 2008
Jeg har godt overvejet at få stereliseret Dixie, jeg har bare ikke råd lige nu.
Hvornår skal man senest få det gjort, hun er jo 2 år.
Ja, jeg snakker med dem imorgen, så må de finde ud af hvad de vil(:
jan 2008
Så måske det var en meget god idé.
Men ændre det noget ved hunden, altså hendes sind fx.
Ved du hvad det koster?
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
jan 2008
Det med at stereliserer, er noget jeg har overvejet længe.
De skal ikke være alene hjemme sammen, og hvis de skulle var det han hunden der røg i bur
DKK Tavlesnob:
Det er ikke meningen jeg skal ha' noget for at bo der heller ikke kost, da jeg har hest opstaldet gratis ved dem.
Men det ville løse mange problemer at få hende stereliseret.
Spørgsmålet er så om det ikke er noget jeg er nødt til at finde pengene til, de ville være bedst for alle parter, osse i længden mht. hest
Er frustreret!!