{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Hvalpe ude eller inde? {{forumTopicSubject}}

Har 8 Gran danois hvalpe som nu er 3 uger + 2 dage. Min tæve har altid været et madøre, og desværre også et ret klogt et af slagsen. Hun har altid stjålet mad når hun er alene hjemme, derfor har hun de sidste år altid været i en stor hesteboks med et tykt lag halm sammen med min anden hund de timer jeg er på arbejde, ikke om natten.
Nu her er hvalpene selfølgelig i stuen, og tæven har også været her alene efter jeg startede på arbejde. Indtil de sidste dage har hun være optaget af hvalpene og har derfor ikke lavet ulykker når hun var alene, jeg arbejder så også kun 3 dage i ugen. Men de sidste to dage har hun simpelthen været en pest, idag har hun ædt en hel pakke hvalpeerstatning der stod på øverste hylde i køkkenet, et helt rugbrød fra skuffen, en pakke kødben, halvdelen har hun nok begravet i haven, hvorefter hun da synes at den anden halvdel skulle indtages i min seng smurt ind i jord!
Hun åbner døre, vinduer, skuffer, køleskab, fodertønde (som vel og mærke har låg der skal drejes og ydermere har en tung kasse ovenpå), har brugt 2 timer på rengøring her i eftermiddag umulige hund:-P
Spørgsmålet er så: Ville i synes det var for koldt/uansvarligt at hvalpene var med i boksen (selfølgelig uden den anden hund) de timer jeg er på arbejde?
Har spurgt min dyrlæge, som siger ja, har spurgt min opdrætter bekendte, som siger nej.....hvad siger i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe ude eller inde?
Kommentér på:
Hvalpe ude eller inde?

Annonce