snart klar til avl - måske :-) {{forumTopicSubject}}
yep yep yep!
Fik ENDELIG svar på Elvi's rygfotografering...
K1 ! (det bedste er K0 - værste K9)
er simpelthen så glad!
glæder mig til index beregningerne bliver kørt på fredag, er spændt på hvad det bliver nu
hun har opnået excellent med ck
74 point ud af 75 mulige på vildtsporprøve
og arbejder efterhånden rigtig godt hen imod en gravprøve til efteråret.
hun driver på livet løs hvis hun får lov
mangler bare en simpelt lille øjenlysning - som forhåbentlig bliver uden anmærkninger - så kan hun indgå i avlen.
så skal køkkenet og bryggerset bare lige være bygget færdigt først også ... fnis.
måtte bare lige ud med min glæde!
når (hvis) hun får u.a. på øjnene, skal jeg have arrangeret et smut til norge, og besøge den hanhund jeg er faldet for, om han har et temperament jeg bryder mig om, om det er værd at avle på.
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Det er så dejligt, når man tænker hvor mange blandingshunde der bliver sat til verden uden at blive tjekket for hverken det ene eller andet... Lyder lidt dobbeltmoralsk da jeg selv har to blandinger
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
det dejligt at læse om nogle der virkelig tager avl alvorligt
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.087
jeg skal jo være af den bedste overbevisning, at jeg har gjort alt hvad der stod i min magt, for at sikre dem, at den lille hvalp de får hjem, lever op til deres forventninger om en gravhund, og at den får så langt og sundt hundeliv som muligt.
glemte rent, at hun også er mentalbeskrevet, og faldt super tæt inden for ønskeprofilen. og har noget af det bedste temperament jeg endnu har mødt (bedre end dinas)
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.526
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.087
Gør d kun for egen og avlens skyld.
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.526
snart klar til avl - måske :-)