{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

CHARLOTTE w
CHARLOTTE w
Tilmeldt:
13. dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

ang evt hvalpe?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hund på knap 11 mdr som pludselig er begyndt at få større bryster?? kan hun være blevet med hvalpe i sin første løbetid?? Hvilke tegn er der ellers på hun kunne være med hvalpe og hvor tæt kan fødslen evt være på når brysterne vokser??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang evt hvalpe??
  • #2   29. dec 2010 er hun da blevet parret mens hun var i løbetid?

  • #4   29. dec 2010 Hun kan være falsk drægtig.
    Min tæve havde også lldt hævede bryster, da hun var falsk drægtig.
    Den falske drægtighedsperiode komme ca den tid hvor tæven ville have født hvis hun var blevet drægtig i sidste løb.(ca 63 dage efter de højløbske dage). Det varer ca 2-3 uger så vidt jeg husker? Det er en hormonforstyrrelse. Dyrlægen kan hjælpe med medicin hvis tæven er meget plaget af det.
    Men selvfølgelig, hvis du er i tvivl om hun er drægtig, må du have tjekket hende hos dyrlægen.


  • CHARLOTTE w
    CHARLOTTE w Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   29. dec 2010 jeg boede hos en kæreste hvis overbo havde en hanhund der løber over hele huset men vi låste altid døren ind til os indtil vi fandt ud af at han kunne låse den op. Jeg tror og håber virkelig på hun kun er falsk drægtig men hvad er symptomerne så??? jeg vil virkelig kun det bedste for min baby

  • #6   29. dec 2010 Du kan ikke nødvendigvis se forskel på symptomerne på falsk drægtighed og drægtighed.

    Så hvis der er mulighed for at hun kan være parret, ville jeg få hende scannet (tidligst på 28. dagen) og om nødvendigt give en abortsprøjte.

    Alternativt kan du sterillisere hende -så er du osse ovre problemet i fremtiden.


Kommentér på:
ang evt hvalpe??

Annonce