{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe
  • #1   11. jul 2007 UPS - her er siden

    www.123hjemmeside.dk/hvalpe61


  • #2   11. jul 2007 Jeg synes ikk at du skal have melodi på forsiden... Bare min mening...
    Som kenneæ Lhaghana skriver vil det måske være en god ide med en beskrive af racerne, ved godt det er blandinger, men alligevel en kort beskrivelse...


  • #3   11. jul 2007 oki det vil jeg gøre mange tak;)

  • #4   11. jul 2007 hej helene
    jeg savner nogen flere billeder af forældrene....
    noget om kost til hvalpene og som voksne....
    vacc. + ormekur
    hvordan aktivere man lige netop denne race.
    mere uddybende beskrivelse af deres karakter.
    hvad har man brug for af tilbehør til en ny hvalp....
    alt dette tænker jeg på, hvis det er nye hvalpekøbere.
    en kontaktside.....
    dette ment som forslag til din ellers flotte hjemmeside.



  • #5   11. jul 2007 I mange tak. Nu har jeg skrevet om deres RACE... men jeg vil komme resten ind også..

  • #6   11. jul 2007 Flot hjemmeside, jeg vil støtte de ander i det de siger, det er også en god ide at informere om der er købskontrakt på hvalpene

  • #7   11. jul 2007 Hej Lars og Helene

    Held og lykke med at finde de rette hvalpekøbere - det er helt klart at I har gjort jer mange tanker om hvordan I finder de optimale "forældre" og det skylder man også sit kæreste eje - det er jo små væsener der fortjener det bedste.

    Jeg har set på jeres side i forhold til DKK opdrætteruddannelsen, hvor vi havde masser af jura.

    Det er fint at I skriver hvad I forventer af hvalpekøberne. Men har I tænkt over hvis hvalpekøberne ikke lever op til jeres vilkår. Hvilke sanktioner har I at gøre godt med? Ikke rigtig nogen.

    Når man laver en købskontrakt, så skal man notere alle de vilkår I stiller og hvad konsekvensen af overtrædelse af vilkårene er. Men det er jer der har bevisbyrden, så det kan være svært at få noget igennem, hvis uheldet er ude.

    Mht. til at kræve hunden tilbage. Det er ikke særligt "gangbart" - og fastholder I det, kan det ende i retssager for det kan være svært at bevise hvorfor I kræver hunden tilbage.

    Jeg ville lave en klausul om tilbagekøb hvis hvalpekøberen af en eller anden grund ikke kan/vil have hunden mere. Men den er ikke 100% skudsikker. Hvis nu der er sådan en klausul og I får nys om at en hvalp er videreformidlet til en anden end jer, så vil I heller ikke få medhold i at I skal have tilbudet. Årsag - den der fik tilbudt hvalpen handlede i god tro - vedkommende vidste ikke at der var en tilbagekøbsaftale, og det bliver jer der skal tage slagsmålet. Sådan er "loven" skruet sammen.

    Slutteligt har jeg lige et nysgerrigt spørgsmål - hvor er jeres hanhund stambogsført?

    Gitte


  • #8   11. jul 2007 Mange tak gitte smiley

  • #9   11. jul 2007 har snakket med en veninde,,, hun siger at hvis du vil ha købskontrakt på dine hvalpe er det bedst at få en standardformular fra en advokat som du evt kanudebygge, men så har du noget at støtte med hvis du kræver en hvalp tilbage pga noget er overtrådt i forhold til købsaftalen(støtten er loven, den er godkendt og underskreven af en advokat)
    så skal du selvfølgelig lve kopier til alle dine hvalpe..
    men de jo det værd smiley

    du kan selvfølgelig os ha det stående som det står( det skræmmer visse useriøse kunder)


  • #10   11. jul 2007 katharina R.. Mange tak fordi du ville skrive dette til mig smiley

  • #11   11. jul 2007 det var så lidt.. held og lykke:)

Kommentér på:
Hvalpe

Annonce