{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP amstaff hvalpe
  • #1   13. maj 2010 Det kan hun vel ellers så er der www.ammestuen.dk

Men hvorfor har du valgt at få hvalpe på en race der for det første bliver skamavlet på og for det andet snart bliver forbudt?

Har du forøvrigt fået hende og hannen testet for HD, AA og Ataxia?

• #2   13. maj 2010 self kan hun det hvis du hjælper hende, vej hvalpe det første stykke tid hver dag så du kan se om de tager på i vægt, læg de mindste bagerst. og hav noget mælkeerstatning hjemme til dem så du er sikker på de får nok.

• #3   13. maj 2010 Det er meget normalt at amstaffs får mellem 9-12 hvalpe:o) Det klare hun sikkert helt fint:o)

• #5   13. maj 2010 Anna: 6-7? er det ikke ligelovlig mange??

• #8   13. maj 2010 lasse L

Hej.
    Det skal hun nok klare , du kan jo evt hjælpe de mindste med at komme til også . Sørg for at tæven har tilgang til frisk vand og mad hele tiden .
    Husk at få en dyrlæge til at tjekke tæven og alle hvalpe for at sikre de er sunde og raske , for navlebrok , ganespalte mm .. samt tæven for at sikre der ikke er flere hvalpe i hende og at efterbyrder er kommet ud ..

Når det så er skrevet synes jeg bestemt ikke du skal aflive nogen af hvalpene medmindre de fejler noget når dyrlæge har set på dem .
    Søg efter gode hjem allerede nu . Du kan annoncere her www.nythjemtildyr.dk der er alle racer/blandinger velkommen til salg ..
    Husk at give hvalpene 3 x ormekur , sundhedstjek, vacc , chip inden salg samt lav en salgskontrakt så har du dit på det rene ved salg ,,,

Held og lykke med de små ..

• #9   13. maj 2010 Tillykke med de mange hvalpe.
    Jeg ville købe moder mælkserstatning og give de små samt sutteflaske. Så er du sikker på at ingen mangler mælk for de vil komme til at kæmpe om patterne.
    Du kan også ligge hvalpene til på skift, først 5 og så de andre 5.

Husk at veje hvalpene hver dag så er du sikker på at følge med i hvem der for hvad smiley

Ps. køb ikke royal canin modermælkerstatning, det har jeg prøvet ved 2 kuld og de kan ikke lide det.
    Esbilac er super godt og det har jeg lige brugt.

• #12   13. maj 2010 Hvad er det dog for nogle gætterier!? det er sgu da lige til at blive dårlig af at se på!!!

• #13   13. maj 2010 Anne P - Hvorfor i al verden skulle Lasse stå til regnskab for dig, din nysgerrighed og tilsynladene krav også? Han spørg om noget helt andet... jeg gætter på det eneste motiv du har i dine spørgsmål er at fortælle ham at han er en idiot. Jeg begriber simpelthen ikke den negative opførsel...

• #15   13. maj 2010 jeg følger lige med i den her tråd fra sidelinjen af smiley

• #17   13. maj 2010 Håber da snart at trådsstarter kommer på banen. De ville da være rart at blive positivt overrasket. *s*

• #18   13. maj 2010 Jamen det er da storartet af dig at hjælpe Lasse med at tænke sig om, når nu det er for sent...

Min positive holdning? nu tror jeg der bliver gættet igen... jeg er helt enig.. selvfølgelig skal man da tjekke sine forældredyr inden man avler - men det er bare ikke det Lasse spørg om... og jeg er ked af at blande mig, men det virker stærkt provokerende på mig at der bliver snakket så grimt om et menneske hensigter, når man realt ikke ved hvad man snakker om...

• #20   13. maj 2010 Så vidt jeg kan se så giver du Michael ret i tanken om at han bare vil presse penge ud inden et forbud...

og det er nu heller ikke kun dig jeg henvender mig til... det er lige så meget kommentaren om sommerferie... synes det er så sørgeligt at se på... og hvis jeg var trådstarter gad jeg da slet ikke bruge min tid på at forsvare mig overfor mennesker som allerede har dømt mig...

• #21   13. maj 2010 På et eller andet underligt plan giver jeg Maria ret..... Men for helvede hvor er det frusterende at se på disse tråde, gang på gang..... Giv for pokker vores "race" ro og stop denne masse produktion!!!

Man får virkelig lyst til at skrige over folk er så pisse ligeglade og laver hvalpe UDEN nogen verdens grund!!

Dette Arrrrgh, er skam også myntet på nogle af dem med denne race som avler med stamtavle!! Tjekket eller ej, har vore race brug for ro,ro, ro, ro, ro,ro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #22   13. maj 2010 TS er online, så forhåbentlig blander han sig snart i debatten *s*

• #24   15. maj 2010 Engang Amstaff altid Amstaff ! smiley

• #25   15. maj 2010 ...

• #26   15. maj 2010 Lise May

Og har man den holdning, burde man endnu mere tænke sig om, og ikke skamavle og misbruge racen!!

• #27   15. maj 2010 Der er meget jeg ikke forstår, men jeg forstår slet ikke at når man siger at man elsker en bestemt race at man så ikke gør hvad man kan for at "redde" racen...? Herunder sørge for kun at avls ansvarligt, købe hos god opdrættere osv.

• #28   16. maj 2010 M&R: Har jeg sagt noget andet??!

• #29   17. maj 2010 Lise may
    Med din så ellers malplaceret kommentar, kunne jeg kun konkludere at du bifaldte denne form for avl, derfor skrev jeg til dig som jeg gjorde..

• #30   17. maj 2010 Næ, elsker bare den race, men er enige med jer, selvom jeg selv har 2 uden stamtavle. Næste gang jeg skal have hund, vil jeg da helt klart gå efter en med stamtavle smiley

• #31   17. maj 2010 Jeg må også være uansvarlig så:o) For jeg går også ind for: Har man ikke en stamtavle der beviser det er en AST, jamen så er det ikke AST den skal reg. som.....

• #34   22. maj 2010 til Lasse L vedr:armstafhvalpe

Lasse,du har fået en masse meget kompetente,og gode råd vedr.dine Armstaff hvalpe.
    Jeg kan kun tilslutte mig,de (måske for dig negative svar)realistiske svar omkring dine Armstaff hvalpe.Jeg formoder du følger lidt med i de politiske diskussioner,og de tiltag,der nu gøres omkring div."muskelhunde".
    Jeg synes du er dybt uansvarlig,og på en eller anden måde tangerer til "en hundemishandler",ved at lade din sikkert søde tæve,til at få hvalpe.Og som ,ifølge div.indslag her på h.g.,råder dig til aflivning,af hvalpene.OG jeg giver dem ret.
    Du får et fandes besvær,med at komme af med hvalpene.
    Både din tæve,og hendes hvalpe,som sikkert er afsindigt søde,NU,bliver jo ikke ved med at være,henrivende og nuttede.Det er jo ikke uden grund,at man politisk,tager div.tiltag,vedr.Muskelhunde.
    Jeg bor et godt og roligt "hundested",med mange forskellige hunderacer,vi enes alle rimeligt godt,men vi møder altså også tit og ofte,div "muskelhunde",så siger ejerne tit og ofte:jamen,min hund har ikke gjort noget endnu ;;;næ-men hvornår så ;;

Jeg gider ikke "men hvornår så"
    Jeg vil blot have lov til at,lufte min hund i ro og mag,(der hvor jeg må UDEN snor),og tale om "vind og vejr,med andre hundeluftere,UDEN at,skulle være obs.på en "sådan"hund.
    Og-ja der har været overfald af "en sådan" hund.Og ingen af os hundeluftere,har sagt:snor og mundkurv på hunden,hundeejerne er jo væk.
    Nå-det var dine hvalpe,det drejer sig om.Det bliver sgu,svært at få dem afsat,til fornuftige hundemennesker.
    Så,få nogle af dem aflivet,og så få hende sterilliseret NU.

m.v.h.
    v.d.

p.s. mit indlæg drejer sig IKKE om din hund har stamtavle eller ej,jeg er personlig ligeglad.

p.p.s
    min hund er en mops, MED stamtavle,for at præciseres et eller andet ;;her inde på h.g.

• #35   13. jun 2010 der var en der efterlyste grunde til og parre en hund uden tavle
    jeg gjorde det fordi min hund har et godt temperament den har gode brugs egenskaber og jeg ville gerne have en efterfølger så jeg fandt selvfølgelig en hanhund som jeg vidste også havde disse egenskaber og hun fik 10 sunde hvalpe det er dog 7 år siden og jeg kunne vælge immellem 50 købere ville heller ikke gore det idag ;-(
    men 10 hvalpe er ikke noget problem
    med hensyn til alle de negative kommentare der sidder nogle folk der kun sidder og leder efter nogle de kan hakke på (det er jo de samme 50)
    de mangler jo tydeligvisnoget indhold i deres liv og fortjener ikke og blive hørt et par af dem fortjener dog noget helt andet !!!!

Kommentér på:
HJÆLP amstaff hvalpe

Annonce