{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Hvalpe {{forumTopicSubject}}

Hej ...
Jeg har 4 hvalpe ud af et kuld på 5. De er 10 uger og meget kælen og kærlige men de er ikke helt renlige men de ved hvad der skal laves ude i haven smiley
De har fået ormekur og er blevet vaccineret så der følger sundhedsbog med dem.
De er ved at være for stor en mundfuld for mig så jeg sælger dem for 2000,- og hvis det er for meget kan vi også godt snakke om prisen.
Så hvis i vil hjælpe mig med at finde dem et kærligt hjem og helst til nogen som har kendskab til racerne (far: Amstaff mor: Rottweiler) så vil det være en kæmpe stor hjælp..
Jeg har selvfølgelig billeder af dem på min profil.

Med Venlig Hilsen Malene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Manglende strøm i stik. 2.943 kr.
  • Martin Installation af Hiper på nyt TV og mail til 1.000 kr. 1.000 kr.
  • Tilslutning af VVS i køkken og bad 2.500 kr.
  • Tænde en el talve før kl 20.30 500 kr.
  • Unclog toilet 3.000 kr.
  • Ophængning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe
  • #1   27. sep 2008 angel har været til dyrlæge en gang i ugen de sidste 4 uger for det fik jeg også afvide af dyrlægen men de siger hun har det godt og har klaret hvalpene uden problemer men hun bliver også ved med at få hvalpe foder og hun får en liter mælk om dagen for at hun også får det kalk og fedt og det hun skal have så men vi har ikke haft nogen problemer endnu det er også derfor vi skal hurtig af med hvalpene da angel er begyndt at blive stresset af hvalpene hun kan ikke magte dem mere de er blevet for meget for hende også så de skal væk så hurtig som muligt.
    men ja det er angel der er mor til hvalpene og det var heller ikke planlagt at hun skulle have hvalpe men vi fik en han hund da hund var i løbetid og så kunne vi ikke få p-piller til hende som vi troede vi kunne også kunne det jo næsten kun gå en vej jo.. men hun har klaret hvalpene fik og har vist dem alt hvad hun har lært heh..

• #2   28. sep 2008 ja de sagde a38 og ris og kylling men mælk var også fint hun får sødmælk så hun får det med mest fedt i .. jamen vi skulle hente ham med det samme og det hele gik så hurtigt men de var også adskildt angel og hannen vi havde men da kæresten en dag var alene hjemme og havde hundene sammen inde i stuen lage han sig til at sove på sofaen så da jeg kom hjem da var han på hende og hvad kunne jeg gøre? ikke andet end at de bare ikke skulle være sammen når min kæreste havde planer om at falde i søvn på sofaen heh og det var så det der kom hvalpe ud af..

• #3   28. sep 2008 men kan i hjælpe mig med at finde nogen nye hjem til mine dejlige små hvalpe?

• #4   28. sep 2008 vi har desværre så lidt plads, men held og lykke med at finde et godt hjem til de små dejlige basser smiley

• #6   28. sep 2008 nu skal i høre jeg fik afvide af min dyrlæge at angel var indbildsk gravid så vi troede jo at alt var som det skulle være da han ligesom burde vide hvad han havde med at gøre og af samme årsag har vi også skiftet dyrlæge så vi kunne ikke gøre noget lige pludselig stod vi jo bare med fem hvalpe.

• #8   28. sep 2008 det håber vi også bare

• #9   30. sep 2008 hmm det her forum oprettede jeg fordi jeg ved ikke hvordan jeg skal komme af med mine hvalpe og derfor ville høre jer om i kendte nogen der manger en hund og ikke hvor vidt min hund hun ikke er gammel nok til at få hvalpe jeg søger hjem til mine hvalpe fordi ellers er jeg nødsaget til at aflive dem jeg vil ikke have fem hunde. og jeg syndes ikke der er meget hjælp i jer da dette forum jeg har lavet ikke handler om angel men mine fire dejlige hvalpe. så jeg spørger igen :

ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FINDE ET GODT HJEM TIL MINE HVALPE??????

• #10   30. sep 2008 vi sælger dem også til 1000,- nu
    og der var også en der havde ringet på dem igår og ville komme og se på dem om aftenen men de kom aldrig..

• #11   30. sep 2008 hvor er det bare hårdt for dig, Malene. Jeg tænker på jer, og håber de allesammen kan finde et dejligt og blivende hjem...
    Knus fra maja

• #12   13. okt 2008 sådan den sidste hvalp blev solgt igår det er godt nok dejligt hun blev solgt som 12 uger gammel. men de er væk nu så angel endelig kan få noget ro igen og det tror jeg hun nyder nu her ligger hun stadig og sover selvom jeg er ved at gøre mig klar til at tage på arbejde. den første hvalp blev solgt til en mink farm. den anden blev solgt til et unget par. og det gjorde den 3 også men de ville gerne have to. også nu den sidste blev hentet af en familie med 3 små piger så det er nogle gode hjem de er kommet ud til og vi har kontakt med dem allesammen så det er dejligt smiley i må have en god dag jeg ville lige fortælle nyheden til jer smiley

• #13   13. okt 2008 tillykke, sikke en lettelse for dig og for angel...

Kommentér på:
Hvalpe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce