{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Henrietta S
Henrietta S
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 27

Unge/amstaff {{forumTopicSubject}}

Grrrr...............................................

En fra byen hvor jeg bor har anskaffet dig sådan en bette hvalp, fordi 3 af hendes veninder også har sådan nogle. Nu er der gået sport i det at eje sådan en hund, da de giver respekt og jeg ved at den ene kun er 14 år gammel...hvor er forældrene henne i dette valg af hund/race?

Dag ud og dag ind ser jeg annoncer i diverde super-markeder hvor amstaff-hvalpe sælges, bort-gives o.lign.
Denne race bliver misbrugt af stupide mennesker som er total lige glad med hundens velfærd....hvor længe holder DK til at en så smuk og veludviklet race bliver ødelagt at vi faktisk kan stå med en dom om, at de også skal være forbudte pga. mennesker.
Hvorfor skal vi mennekser generalt bestemme over andres liv uden at tænke os om?
Der er kun få tilbage af mennesker som tænker på racen, sørger for en fremtid for hvalpene/hundene og så er der dem som avlere løs, pga. penge og nysgerrighed.
Hvorfor er der ingen i regeringen, som stopper op og indser at vi skal have hunde-køre kort til bestemte racer, andre regler omkring avl af racer, som har et dårligt ry pga. uvidne mennesker? Vi har demonstreret, samlet underskrifter ind, været i medierne om håb for hjælp, men vi må sgu gøre noget mere for at rede racen og andre udhængene racer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unge/amstaff
Kommentér på:
Unge/amstaff

Annonce