{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Amstaff Foder {{forumTopicSubject}}

Jeg blev tilbudt af min dyrehandler at tage Royal Kanien "Junior" til Kuno da jeg fik hende hjem - 2 måneder gammel = Hun aldrig har fået baby foder ?

Jeg prøvede det i flere uger og der blev aldrig rigtig spist ordenligt igennem fra hendes side, jeg valgte så at købe noget nyt foder i Aldi som hedder "Rufus" da jeg mødte en gut som gav mig det som forslag, det virkede positivt hver gang jeg var oppe hos ham og hans hund og han fodrede kuno, men da jeg kom hjem ville hun ikke spise det. Jeg valgte så at blande det op med ris og organer fra den lokale slagter. - det virkede nu helt fint og hun begyndte at se flot ud, men stadig ikke sådan heeelt fyldig.
Så var jeg nede hos min tatovør for lidt tid siden og jeg nævnte problemet for ham da vi snakkede om hunde, hvor jeg bliver afbrudt af en anden som siger jeg skal stoppe med det samme med at give hende organer i den tidlige alder og komme tilbage til baby foder med en masse vitaminer så hun kan vokset rigtig godt. For hendes unge krop er slet ikke klar til alle de organer endnu - sagde han.

Så jeg tænkte jeg stopper her og nu så jeg har bare købt en pedigree som erstatning indtil videre. Lige da jeg kom hjem og åbnede posen spiste Kuno glædeligt af den men nu er hun begyndt at synes det er kedeligt endnu engang og jeg leder så efter det "Baby foder" som i har givet til jeres hund mens de var små. Kan i ikke give mig nogle råd, foder navne, hjemmeside - alt det i nu kan smiley Så vil jeg blive glad. Tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amstaff Foder
Kommentér på:
Amstaff Foder

Annonce