{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

han og hunhund i løbetid ..arrrgghh ! {{forumTopicSubject}}

nej vi har en hanhund og 2 tæver - hvoraf den ene er i løbetid... Anton var ellers sendt på ferie ved familien ...men han holdt dem vågen i 2 dage. Så nu er han hjemme igen....men for fanden... han er ved at drive os til vanvid med sit hylen og skrigen..
Hvor længe dufter tæven godt i hans næse ?? hun er på 13 dagen i sin løbetid... Ja jeg håber selvfølgelig på godt nyt.... at i siger til kl 20.00 i aften eller så noget eller max til i morgen...men frygter at det kan tag mange dage endnu ???
Håber i og måske jer der har hunde af begge køn har nogen vise korn at dele ud af ...

Det er absolut ikke planen at vi skal ha´hvalpe..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han og hunhund i løbetid ..arrrgghh !
  • #1   3. aug 2009 Tja -det afhænger meget af hundene.

Reiki reagerer kun rigtigt på tæven når hun er højløbsk, så udover lidt vandren omkring, slap jeg med at være "i helvede" ca 6 dage. Og de fleste af de dage blev han passet hos mine forældre.

Gaia var højløbsk fra ca 8 dagen og 5-6 dag frem.

Men nogen tæver er jo højløbske længere henne i løbetiden, og nogen hanhunde reagerer med hylen osv hele løbetiden igennem...

• #2   3. aug 2009 smiley
    Vores han er ikke så slem når bare han kan se hende. Derfor har vi børnegitter i eks. højde sat op flere steder i hjemmet.
    Men ja, træls er det, er konstant på vagt når der kommer gæster eller ungerne løber ud og ind af døre.

• #3   3. aug 2009 Baloo græder en 5-6 dage i højløbskperioden, men sover i bur om natten uden tuderi. Der er han sikkert så træt at han kommer til hægter der.

• #4   3. aug 2009 Puuuhaaaaa...det var dælme ikke godt nyt.. tror jeg blir skør inden--

- sidste gang bødte Emma i 23 dage.... men denne gang - med en hanhund i huset, kan vi jo se at halen knækker fuldstændig i de her dage - så der er jo ingen tvivl - hun er helt klar nu.
    Men blir hanhunden også ved med at synes hun er lækker - efter hun ikke vil mere ??

• #5   3. aug 2009 Lulu -nogen gør, andre gør ikke...

• #6   3. aug 2009 hej,
    gå på apoteket og køb klafyl, det er mod dårlig ånde, og hjælper mod lugten ved en løbsk tæve. vi har somtid været afsted hvor vores har været i løbetid og med andre han hunde tæt ved uden de har reagerte på det. dog ikke lejer sammen:-) prøv det.

• #7   3. aug 2009 ja, vores syntes altid de er lækker:-)
    Starter morgenen med at snuse alle 3 bag i,
    bare for en sikkerheds skyld:-)
    Han skulle jo nødig gå glip af noget:-)

• #8   3. aug 2009 tak tak... alle sammen måske sku jeg prøve det der klafyl... !!!

Kommentér på:
han og hunhund i løbetid ..arrrgghh !

Annonce