Tiden går alt for stærkt:( Tiden går alt for stærkt:(
Som skrevet ovenfor, så går tiden alt for stærkt, de er allerede 4 uger, og har alle fået vær deres personlighed. Drengene er der fuld knald på og pigen er en rigtig prinsesse. andre der vil være ynkelig sammen med mig? Men heldigvis har jeg fundet gode hjem til alle 3.. men tiden må godt gå lidt langsommere:-D
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 71 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 690
Ingen af mine er sat til salg endnu. Jeg har mest af alt lyst til at beholde hele kuldet, så det er slet ik nemt at skulle lave en annonce. Planen er dog at jeg beholder pigerne. Men bare tanken om, at mine to drenge skal ud et andet sted. Det kan jeg slet ik forlige mig med.
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 9
Har i været nødtil og give jeres tæver indsprøjtninger med kalk ud over det der er i hvalpe foderet??
Har lidt problemer med tæven men har selfølgelig dyrlæge ind over.. Ville bare lige hører??
jul 2007
Følger: 66 Følgere: 68 Hunde: 7 Emner: 369 Svar: 926
vi har så besluttet selv at beholde en, så det hjælper lidt...
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 180
Louise L.... Tillykke med dem.. Vi gav kalksprøjte og vesammentrækkende dagen efter fødslen, bare for at være sikker på at hun ikke skulle have mere i maven og ikke skulle mangle noget. Dette blev jeg anbefales af en erfaren avler. Vi har ikke siden hen haft problemer med tæven. Hvilke problemer har i?
Tiden går alt for stærkt:(