707 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tiden går alt for stærkt:( Tiden går alt for stærkt:(

Som skrevet ovenfor, så går tiden alt for stærkt, de er allerede 4 uger, og har alle fået vær deres personlighed. Drengene er der fuld knald på og pigen er en rigtig prinsesse. smiley andre der vil være ynkelig sammen med mig? Men heldigvis har jeg fundet gode hjem til alle 3.. men tiden må godt gå lidt langsommere:-D

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tiden går alt for stærkt:(
  • #1   26. jul 2009 ja har det fuldstændig som dig. Mine bliver så først 4 uger på onsdag.
    Ingen af mine er sat til salg endnu. Jeg har mest af alt lyst til at beholde hele kuldet, så det er slet ik nemt at skulle lave en annonce. Planen er dog at jeg beholder pigerne. Men bare tanken om, at mine to drenge skal ud et andet sted. Det kan jeg slet ik forlige mig med.

• #2   26. jul 2009 Hej. mine er kun 4 dage på nuværende tidspunkt.. Men jeg kan kun forestille mig at tiden går ALT for hurtigt..
    Har i været nødtil og give jeres tæver indsprøjtninger med kalk ud over det der er i hvalpe foderet??

Har lidt problemer med tæven men har selfølgelig dyrlæge ind over.. Ville bare lige hører??

• #3   26. jul 2009 Mine blev 4 uger i fredags, og kan kun give dig ret... tiden går ALT for stærkt... smiley
    vi har så besluttet selv at beholde en, så det hjælper lidt... smiley

• #4   26. jul 2009 Kan kun give dig ret.. Begge mine er også afsat, men vill eønske de kunne blive her lidt længere.. Syntes 4 uger til er alt for kort til sammen med denm:0) Men de har heldigvis fået nogle super søde nye ejere.

Louise L.... Tillykke med dem.. Vi gav kalksprøjte og vesammentrækkende dagen efter fødslen, bare for at være sikker på at hun ikke skulle have mere i maven og ikke skulle mangle noget. Dette blev jeg anbefales af en erfaren avler. Vi har ikke siden hen haft problemer med tæven. Hvilke problemer har i?

Kommentér på:
Tiden går alt for stærkt:(

Annonce