704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

JUBII parring.. JUBII parring..

Juhuuu netop som jeg var ved at gå ud af mit gode skin over at have kuller hanhund gående har de parret. Det er en smule tidligt hun er kun på 10. dagen men da han bor her til onsdag håber vi på en gang eller 2 mere inden han skal hjem smiley
Det er bare SÅ dejligt at det gik uden jeg måtte ud og have hjælp til hvordan det lige var man gjorde.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JUBII parring..
  • #1   13. feb 2009 Ej hvor dejligt smiley
    Jeg krydser fingre. Jeg husker trådene fra dig sidste år...

• #2   13. feb 2009 Mange tak hvor sjovt du kan huske dem fra sidst, ja denne gang må det lykkedes. Fandt jo efterfoelgende ud af at hannen jeg brugte sidst havde ladet en del gå tomme, men de rygter hører man jo desværre ikke når man ikke bor i landet, har dog holdt øje med ham efter følgende hvor han har parret yderligere 3 tæver, 2 gik tomme og 1 fik en enkelt hvalp så mon ikke det var ham der var noget galt med og der er håb for os denne gang smiley

• #3   13. feb 2009 Det da godt at det tegner til at det nok er hanhunden den er gal med og ikke Tiah :-))

• #4   13. feb 2009 dejligt held og lykke da, jeg har selv lige fået min pige parret der skete hellere ikke noget de første par dage men så tog fanden ved dem begge 2 he he de parrede sig 10 gange på 4 dage så mon ikke hun er drægtig... hun skal scannes om ca 14 dage blir spændene,,,

• #5   13. feb 2009 Ih jeg haaber for dig hun er draegtig smiley tror nu ikke det bliver ved 10 gange her, ejeren af hanhunden siger at han plejer parre en eller 2 gange og saa ved han han har leveret korrekt, meeeeen han plejer jo heller ikke bo hos taeven smiley

• #6   14. feb 2009 tak, jeg havde hannen her i 2 en halv uge, han fik ble på til sidst for han ville jo blive ved at parre hende he he , min dyrlæge siger at hun helt sikkert er drægtig ellers er der vist noget galt , he he med alle de gange de var igang,

• #7   14. feb 2009 Tillykke - håber der kommer hvalpe.

<i>Fandt jo efterfoelgende ud af at hannen jeg brugte sidst havde ladet en del gå tomme</i> Det er jo ikke nødvendigvis hannens skyld at tæverne går tomme - der kan være mange årsager til det - derfor er det en god idé, at man får hanhundens sædkvalitet undersøgt, og det må man som tæveejer godt bede om, når man rejser langt efter parring....

Der er iøvrigt også forskel på hvornår tæver er klar til parring, nogen er på 10. dag andre på 16. Har du fået taget blodprøve, så du ved hun er for tidligt på den ???

• #8   14. feb 2009 Smydi:

Jeg er godt klar over at det ogsaa kan vaere taevens skyld, og nej jeg forlangte ikke en test af saedkvalitet for jeg vidste jeg kun havde en gang mere til at forsoege, nemlig denne gang for tiah er lige blevet 4 og havde aerligtalt ikke lyst til at rejse til stockholm igen for at tage chancen smiley

Synes bare det kunne tyde paa det var ham der er noget galt med, han har lavet 11 kuld deroppe men har vidst ladet omkring 8 taever gaa tomme i alt, det skulle da vaere underligt at halvdelen af de taever som kommer til ham fejler noget og naar de efterfoelgende parres med andre hanner saa kommer der fine store kuld hvalpe ud af det.

• #9   14. feb 2009 Jeg har bare aldrig hørt vendingen "at hannen har ladet tæverne gå tomme" - men det er jo almindelig kotume i hundeverdenen, at går flere tæver tomme, ja så giver man bare hannen skylden.... For det er jo aldrig tævernes skyld !!!! (ironi kan forekomme)

• #10   15. feb 2009 naa det er nu en meget almindelig vending synes jeg, desuden som jeg forklarede er jeg udemaerket klar over det kan vaere taevens skyld synes bare det er en smule sammenfaldende er saa mange er gaaet tomme efter parring med ham men uden problemer bliver draegtige med andre hanner, den info havde JEG jo da jeg skrev foerste indlaeg glemte bare at dele den med jer smiley

• #11   15. feb 2009 Ja, men man der kan stadig være flere grunde til de er gået tomme - jeg siger ikke at det ikke er hannens skyld, men jeg syntes man skal passe på med sådanne postulater.
    Tæverne kan været parret for tidligt/sent, kan have haft infektion/virus i underlivet, de kan have resorberet osv. osv. MEN når det er sagt, så forstår jeg ikke at hanhundeejer ikke har fået lavet en sædkvalitetstest...

Kommentér på:
JUBII parring..

Annonce