{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

lulu er drægtig. :)) ( LANGT ) {{forumTopicSubject}}

jeg var ved dyrlæge med lulu for et stykke tid siden fordi hun havde ondt i det ene ben... det er gået helt over .. heldigvis... Men ved samme lejlighed fik jeg dyrlægen til at tjekke hende ...om der nu var hvalpe...det sku der nemlig helst være...og det sagde han er der helt sikkert er... og det er jo skønt... vi glæder os...meget...
Men ...jeg synes altid jeg læser herinde at man faktisk først kan se det når der er ca 1 uge til fødsel... og så er det bare jeg undre mig ...for hun er altså tydelig tyk.. godt nok har vi ikke gået særlig meget tur i den uges tid hvor hun havde dårlig ben... men det er først omkring 1 sep. at hun sakl føde afhængig af om det var den 1 juli eller 4 juli der var gevinst...de datoer blev hun parret...
Og ved samme lejlighed... når hun nu er ved at være så tyk...skal man/vi så ikke undlade at løfte på hende..hun vil meget gerne op i stole og i sofaen som hun plejer.. og jeg vil ikke ha hun hopper nu..og slet ikke efter uheldet sidst... Jeg er skrap og siger nej når hun står og tigger om at komme op... fordi jeg ikke tror det er godt at løfte på hende og hun skal jo osse ned igen på et tidspunkt..og så kigger jeg den anden vej..og pludselig hopper hun.
Ja hvor meget skal man passe på...
Jeg har læst daglig i det jeg kalder min bibel ...birgitte schødt bog om at vi ska ha hvalpe... og jeg synes jeg blir mere og mere bekymret...
hvad nu hvis hun ikke kan finde ud af det.... og hvad nu hvis noget går galt.... og hvad nu hvis det sker imens vi er på arbejde... og ja jeg kunne blive ved...
Hun er dejlig ...men meget rolig og anderledes end hun plejer ...sover meget og kigger meget på den føde kasse manden har lavet...men vil ikke ligge i den...
Ja...det var en masse bekymringer... måske skal jeg bare slå koldt vand i blodet... selvom det ikke er nemt..
Masser af gode råd og opmuntring modtages meget gerne med lile Lulu potedask og kyshånd. fra mig..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lulu er drægtig. :)) ( LANGT )
  • #1   5. aug 2008 og selvfølgelig... er mit kamera gået i udu så jeg kan ikke vise jer billeder lige nu... det ville jeg ellers gerne..- det ska simpelhen laves hurtigt.

• #2   5. aug 2008 det er tidligt at hun er blevet tyk. normalt de sidste 3 uger

hun har hel normal adfærd, de bliver gerne lidt mere indadvente og morsyge

det er godt nok du ikke løfter hende, men ellers skal du ikke passe forfærdentlig meget på hende, før hun mangler 2-3 uger.
    husk at fødslen kan starte allerede på 57.dagen

Birgitte Schødt er god, du kan også læse Esther Kofoeds: min hund skal have hvalpe. den er lidt gammel og noget af det skal man tænke på som gammeldags. men hun er god til at tage tingene trin for trin.

• #3   5. aug 2008 Tak Connie.. ja jeg synes osse det er tidligt at man kan se det. så meget... ligeså snart mit kamera er i orden..tar jeg billeder så i kan se det.. Kan det være fordi der er mange hvalpe ???
    .jeg vil prøve at finde den bog ...på biblioteket....

• #5   5. aug 2008 og til det med at hoppe, så hopper Bianca stadig op i sofaen her i hendes sidste uge af drægtigheden.

prøv at tjekke mit fotoalbum. jeg har billeder af hvordan Bianca ser ud løbende igennem drægtigheden

• #6   5. aug 2008 tak skal i ha,,, har sendt en pb. til dig Geser J - og tak Connie...det beroliger - det er dælme ikke nemt at holde øje med hende - når jeg nu ikke har øjne i nakken. nu vil jeg iseng...godnat med jer og tak igen...

Kommentér på:
lulu er drægtig. :)) ( LANGT )

Annonce