{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

falsk drægtig... {{forumTopicSubject}}

Vi forsøgte som mange herinde efter hånden godt ved, at få lulu parret den 23,24,25 dec. ...
det lykkes ikke -
men som det flere gange før er sket ...tror hun at hun er med hvalpe.. hun er falsk drægtig...
Vi har fået medicin af dyrlægen men det virker ikke endnu,, ... men for fan... hvor er hun træls ... skaber sig fuldstændig tåbeligt hysterisk når man kommer træt hjem fra arbejde - og hun skiftevis piver, hyler, sylre er enormt opmærksomheds krævende. ekstrem kælen .... fylder det hele i sofaen... og kan KUN falde til ro mellem os ( mor &far) i dobbelsengen om natten....det er selvfølgelig enorm synd for hende... Meeeeeeeeeeeeeen det er sku ikke det rene sjov at ha en hund der er falsk drægtig,,,
Har heldigvis nogen hanner på banen...til sommer smiley derefter skal hun streriliseres - så hun ( og vi ) blir fri for det her helvede og så hun året rundt er nøjagtig ligeså dejlig som hun plejer at være.... Men kender i det ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  falsk drægtig...
  • #1   14. mar 2008 ja men skal hun absolut have hvalpe? for hvad nu hvis det heller ikke lykkedes til sommer og hun bliver falsk drægtig igen, for hver gang de er falske drægtige får de større og større risiko for kræft i underlivet.

  • #2   14. mar 2008 nej det skal hun ikke absolut... men efter gentagne samtaler med dyrlæge og lange overvejelser har vi bestemt at det skal prøves ---disse overvejelser har stået på i et år min.. og dyrlægen mener faktisk det er det bedste for hende og SÅ skal hun steriliseres... synes han...... og vi...og hun er normalvis en kanon dejlig hund og blir garanteret en fantastisk hundemor... så ja det har vi bestemt .. men det er synd for hende nu ... og os...

  • #3   14. mar 2008 og ja for øvrigt har jeg talt med lægen vedr. det med underlivs probl. så vi er klar over det..
    Han siger at hunde der er falsk drægtie gentagne gange ofte for probl. med undelivet og derfor anbefaler man at sterilisere - når man har fået hvalpe 1 gang.
    Så jo jeg er opmærksom på det...!!!!!!!!!!! men tak alligevel...


  • #4   14. mar 2008 jeg havde også bestemt at min chikka skulle have et kuld hvalpe for hun ville også blive en god hundemor men nej fik hende steriliseret inden løbetiden for hun "plejer" at blive falsk drægtig så nu blev hun steriliseret for 6 md siden

  • #5   14. mar 2008 nej det er ikke nødvensigvis det bedste lige at avle på tæverne inden sterilisation. Men det er dit valg. Fortsat god aften og god påske

Kommentér på:
falsk drægtig...

Annonce