Ang. Lulu... LANGT ! {{forumTopicSubject}}
som nogen af jer ved... bad jeg om råd i en tråd sent i aftes ang.. at lulu havde ondt.. Det går bedre... men hun er meget stille og meget rolig og ikke til hverken fis eller ballade. Når hun skal ud hjælper vi henne ned af sofaen osv. og hun går stille og rolig ud...Hun vil gerne kæles med en gang imellem men sover rigtig meget.. ( Emma er næsten som hun plejer... men sover osse en del i den her varme..) Så hvis ikke natten gør underværker tager jeg til dyrlægen med Lulu i morgen ...og får hende tjekket...
Men det jeg tænker på er.... Kan hendes psykiske stille, sløve adfærd osse ha at gøre med varmen OG at hun er drægtig... hun blev parret den 1 og 4 juli... Kan det indvirke på hende psykisk allerede nu.. Synes faktisk hun var fjollet til og med torsdag... men efter hun slog benet har hun bare været SÅ stille og forsigtig.. vil overhovedet ikke lege med emma...knurre og viser hele gebisset hvis ikke hun fatter det i første hug..
Ja jo mere jeg skriver... tror jeg faktisk osse det har at gøre med at hun er drægtig.. - Det står der vist osse noget om i biblen af birgitte schjøth..
men hvad siger i erfarne... hundeejere der har fået hvalpe før ??? er det normal adfærd ??
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 109 Svar: 394
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.230
Bianca holdt faktisk op med at lege fra den dag hun blev parret.
de bliver mere indadvendte, trætte, nogen bliver morsyge
men da det falder sammen med springet, syntes jeg alligevel du skal få hende tjekket i morgen.
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 109 Svar: 394
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.530
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.230
Ang. Lulu... LANGT !