{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Ang. Lulu... LANGT ! {{forumTopicSubject}}

som nogen af jer ved... bad jeg om råd i en tråd sent i aftes ang.. at lulu havde ondt.. Det går bedre... men hun er meget stille og meget rolig og ikke til hverken fis eller ballade. Når hun skal ud hjælper vi henne ned af sofaen osv. og hun går stille og rolig ud...Hun vil gerne kæles med en gang imellem men sover rigtig meget.. ( Emma er næsten som hun plejer... men sover osse en del i den her varme..) Så hvis ikke natten gør underværker tager jeg til dyrlægen med Lulu i morgen ...og får hende tjekket...
Men det jeg tænker på er.... Kan hendes psykiske stille, sløve adfærd osse ha at gøre med varmen OG at hun er drægtig... hun blev parret den 1 og 4 juli... Kan det indvirke på hende psykisk allerede nu.. Synes faktisk hun var fjollet til og med torsdag... men efter hun slog benet har hun bare været SÅ stille og forsigtig.. vil overhovedet ikke lege med emma...knurre og viser hele gebisset hvis ikke hun fatter det i første hug..
Ja jo mere jeg skriver... tror jeg faktisk osse det har at gøre med at hun er drægtig.. - Det står der vist osse noget om i biblen af birgitte schjøth..
men hvad siger i erfarne... hundeejere der har fået hvalpe før ??? er det normal adfærd ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Lulu... LANGT !
  • #1   27. jul 2008 sonja... ja det tror jeg osse... men håber måske bare at det er en kombination... for hun er godt nok MEGET anderledes synes jeg. Men nu kiggede jeg lige igen i birgitte schjøth ..hvalpe på vej.. hun skriver at nogen drægtige tæver ændre psyke ... blir indadvendte og stille og ikke så meget til leg - mens andre blomstre op. Der står bare ikke ca. hvornår i perioden det sker...

• #2   27. jul 2008 det kan sagtens være drægtigheden allerede.

Bianca holdt faktisk op med at lege fra den dag hun blev parret.

de bliver mere indadvendte, trætte, nogen bliver morsyge

men da det falder sammen med springet, syntes jeg alligevel du skal få hende tjekket i morgen.

• #3   27. jul 2008 Åhe... Tak Connie...,,ja hun er nemlig osse meget morsyg ...kommer og putter sig ind til mig meget mere end for få dage siden... men jo jeg tar til dyrlæge som det første i morgen.... osse selvom manden synes jeg er en pyllerrøv :)) Det er jeg ikke... men hun skal tjekkes...så vi igen kan se frem til at hun ska ha hvalpe... Synes bare det er tidlig at hun ændre sig... det ku være rart ..at vide hvad der forgik inde i det lille hovede.. Hun virker pludselig så voksen og ja lidt gammel...i hvert fald i forhold til Emmas fjanterri..,,,

• #4   27. jul 2008 Jeg ville få det tjekket, hvis hun har slået sig har hun nok ondt... Men drægtigheden kan godt "forværre" hendes adfærd og få det til at virke som om at hun måske har mere ondt end hun har... Shelly blev parret første gang sidste lørdag (d. 19/7) og inde for de sidste 3-4 dage -altså kun få dage efter hun er blevet parret, er hun blevet en rigtig puttetrold og mere kontaktsøgende overfor mig end hun plejer, når hun ikke putter er hun dog endnu "helt normal", men strengt taget ved vi jo heller ikke endnu om hun ER drægtig, men hendes ændrede adfærd, selv så tideligt som nu kunne måske være et tegn... Så ja, din tæve som jo nu må være 3-4 uger hende kan sagtens have ændret adfærd pga. drægtigheden.. MEN når hun nu har slået sig også, ville jeg stadig få hende tjekket hos dyrlægen...

• #5   30. jul 2008 hvordan går det ?

Kommentér på:
Ang. Lulu... LANGT !

Annonce