{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Vi ønsker renlighed og selvtillid {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi har Ingeborg på (imorgen) 4 mdr. Hun er en blanding af chihuahua og Yorkshire terrier, som er ret kvik. Hun har (som en del hvalpe) uheld indenfor. Hvad gjorde I for at få jeres hvalpe renlige? Jeg har læst nettet tyndt og synes vi gør det umiddelbart "efter kunstens regler" - men vi har på ingen måde fremgang i tisseriet/prutteriet..

Vi ønsker jo selvfølgelig også at give Ingeborg mest mulig selvtillid. Men har I nogle ideer til hvordan?

Jeg har haft hund før, som barn - så er ikke helt ny i det, men lidt alligevel smiley ..

På forhånd mange tak for jeres hjælp.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi ønsker renlighed og selvtillid
  • #2   21. jan 2019 Mht. selvtillid, så har jeg aldrig tænkt på det som noget, der skulle trænes - det er der ikke behov for. En hvalp bør af sig selv være fuld af krudt og selvtillid. Giv hende nogle gode oplevelser og så er der vist ikke mere i dét smiley

Og ellers lyder det bare til, at I skal fortsætte som I gør med renlighedstræningen. Det kan være, at I skal prøve at tage hende ud lidt hyppigere, men gør I det efter alle kunstens regler så er det vist bare om at give det tid.

• #4   21. jan 2019 Simpelt. Ud hver gang hvalp har spist, leget og sovet smiley

• #6   21. jan 2019 Når hvalpen har spist, drukket, sovet, leget etc., skal den ud. Gerne der hvor den sidst har tisset.
    Desuden ud med den ca hver anden time.
    Mine malteserhvalpe har været næsten renlige, når de er flyttet hjemmefra, men de har også lært at bruge aviser inde og græs/jord ude. Det kommer ret naturligt, hvis hvalpene har mulighed for at søge væk fra sovestedet fra de er helt små.
    En bekendt kunne ikke få en yorkie hvalp renlig, jeg opdagede, at datteren godt nok gik ud med hvalpen, men den var jo så sød, så den sad på armen det meste af tiden, når de så kom ind, blev hvalpen sat ned, og vupti, så skulle den tisse smiley

• #7   21. jan 2019 Hvis du føler du gør alt rigtigt, men føler der er mange uheld så overvej at lade dyrlægen se urinen. Det kan udelukke blærebetændelse, for vi overså symptomerne med lille Ziva fordi vi troede hun bare var en lille hvalp der naturligt havde uheld

Kommentér på:
Vi ønsker renlighed og selvtillid

Annonce