{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Opdragelse og renlighed {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen ..
Min kæreste og jeg skal til og have en rott sammen ..
Han har haft rott før, så erfaring med netop denne race er intet problem ..
Jeg ønsker bare også at høre andres meninger ..
Vi kender moren og faren og de er så gode som dagen er lang og har en rigtig god og stærk psyke ..

Vil gerne høre hvordan I mener man på den bedst mulige måde kan opdrage, gøre dem renlige og lydige på .. ?
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdragelse og renlighed
  • #1   27. jun 2010 jeg har gjort det når jeg havde hvalpe, at de tit kom ud og tisse.
    efter mad
    efter leg
    efter søvn
    de har lært at når jeg siger tis så tisser man. nyttigt hvis man køre langt.
    så har v gået til træning med dem fra helt små.
    vi har også allerede inden hundene kom hjem aftalt hvad de må og ikke må. så er det på plads. må hunden være i sengen? må den tigge? og andre spørgsmål der kan komme og så har vi søgt og fundet andre hunde de kunne lege med...

• #3   27. jun 2010 Tusind tak ..
    Det er da, for mig at, høre en god metode ..
    Hvis det nu var sådan at denne metode ikke skulle virke, har du/I andre metoder .. ?

• #5   27. jun 2010 Holde mig også til hvad de andre skriver, også selvfølgelig lukke hunden ud hvis den begynder at give tegn. Piber, snuser meget rundt indenfor, går til døren o.s.v.

Hvad angår træning, så start i en klub hurtigs muligt og begynd tidligt med alenehjemme træning, f.eks gå ud med skral, hente post o.s.v

• #6   27. jun 2010 Jeg har godt hørt det med snuden ned i det ..
    Og det ville jeg slet ikke kunne få mig selv til ..

Men det lyder som en rigtig god metode .. !

Tusind tak for de gode råd .. !

• #7   27. jun 2010 det kan godt være det lyder lidt langt ude.. men de hvalpe jeg har haft, har jeg gået ud med dem for at tisse selvfølgelig, hvor jeg så viser dem ved at tisse udenfor at det er der det skal gøres. smiley og det har virket, efter et par gange smiley

• #8   28. jun 2010 Santos blev renlig af at jeg ignoerede, når han kom til at gøre det indenfor, men roste ham til skyerne, når han gjorde det udenfor, det tog en uge - så var han renlig smiley
    De skal som regel tisse/lave om morgen, efter de har spist/sovet og tit også efter de har leget. Men som de andre skriver, så kan man se det på den, hvis den begynder at snuse, pibe osv smiley

Held og lykke med den nye hvalp smiley

• #9   28. jun 2010 Tak .. smiley

Den med a jeg sætter mig ned udenfor og tisser tror jeg at jeg springer over .. smiley
    Men resten lyder super fint ..

Det er nogen rigtig gode råd jeg har fået indtil videre .. smiley

Kommentér på:
Opdragelse og renlighed

Annonce