kom og træn Aya for mig kom og træn Aya for mig
jeg ved at opgive, vi træner alene hjemme og var nået op på 20 min og det har gået fint nogle dage, idag ville jeg så gå 25 og den første gang virkede det fint og anden gang gik det helt galt og den store rengøring måtte igang *SUK*
tænkte at så ville jeg lige gå 20 min for det kunne hun da
NÆÆÆÆÆ
*SUUUUK*
nu kan jeg så strate forfra for 3 gang, behøver jeg sige at jeg er ved at være træt af det og opgive totalt og så bare købe det bur hun kan stå i indenfor også,
synes godt nok det ser skidt ud og d. 16 april skal hun have lært det for der starter jeg igen,
nogle der har lyst til at træne hende ;O)
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.566
Giv hende et mindre rum at være, hvordu flytter hvad der kan ødelægges og læg lidt aviser ud til hende. Læg også noget af hendes legeting ud til hende.
Det kommer lige pludseligt, så er den "svære" tid overstået.......
Har selv lige været igennem det og da min hvalp var mellem 4 og 5 måneder kunne hun være alene i 4-5 timer uden at lave ulykker eller tisse inde!!
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
ikke i søndersø, vi kunne ikke blive enige om træningsmåden og hvilken rækkefølge det skulle læres i, så vi går i vissenbjerg og håber at starte inde i tarup inden så længe
sep 2006
ja hun er omkrin 14-15 uger nu, hun har mit PC rum at være i når hun er alene, medmindre hun bryder ud,
hun har også aviser liggende, men det ikke altid det rammer dem, dog for det meste,
ligenu ser det bare så håbløst ud og det jo også synd for hende at hun er så ked/bange/stresset når jeg ikke er hjemme
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.993
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 235 Svar: 1.359
men altså man plejer sige omkrig de 20 uger
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 582
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 582
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
Men fat mod, og så starter du forfra igen, det skal nok komme, hun må ikke mærke du er frustreret, for det forvirre hende endnu mere... TÆNK POSITIVT, selvom det er svært...
sep 2006
det kun urenlighed, ellers er hun dygtig, ødelægger kun ting jeg ikke skal bruge*SS* og som hun alligevel plejer at få,
det er fordi hun ja tisser enormt meget, skider over alt og står og piver
sep 2006
kipler
jeg går ALDRIG 3 gange i træk, jeg øver 3 gange hver dag morgen, middag og aften
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 236
Som de andre skriver er det slet ikke atypisk for en hvalp på 4 måneder ikke at være renlig, så jeg synes det er store krav du stiller til hende.
Men, du kan jo prøve at ændre lidt på fodringstidspunktet, specielt da hun også skider når hun er alene. Måske passer det bare med, at hendes mave har fordøjet maden til det tidspunkt hun skal være alene
sep 2006
her til middag gik jeg så ned på 3 min. og der var heldigvis succes og hun blev rost og fik godbiddere
Tanja
hun har sin mad stående men spiser kun af den efter sin morgentur, middag og aften, fra kl 19-7 spiser hun intet og fra kl23-7 er der heller ikke nogle uheld, tror der har været 3 over de seneste 3 uger(har haft hende 4 næsten 5)
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 7
Men han får altid en tyggestang eller et par hundekiks.
sep 2006
hvis hun ikke får fri, gør hun det hele i kurven,
jeg gør ikke noget stort nr ud af at skulle gå, men da jeg ikke har nogen dør imellem køkken og PC rum eller køkken og stue, er jeg jo nødt til at lave lidt inden jeg går,
men vi forsætter som vanligt og er der ikke bedring i det om en uge har jeg en aftale med fynshundecenter om at kigger ud og ser hvad jeg gør forkert eller hvad jeg skal gøre anderledes
kom og træn Aya for mig