En LP1 i hus! En LP1 i hus!
Hej Terrier-ejere,
i går fik min lille cairn og jeg en 1.præmie i LP1 (DKK lydighedsprøve klasse 1)!
Juhuu, hvor er jeg glad....
Lige siden jeg købte min cairn, har mit mål været at træne med ham - både lydighed, agility og andre sjove aktiviteter.
Igår fik vi så vores LP1 i hus i første forsøg, og blev den 4.bedste i klassen ud af 12 - og det selvom han havde en "terrier-dag" og dermed ikke brillierede, som han kan gøre!
Og hvad vil jeg så egentlig med dette indlæg....
Først og fremmest prale over min lille Tjapse, der en RIGTIG terrier
Men også fortælle, at det altså kan lade sig gøre at træne og konkurrere med en terrier!
Tjapse har nu en LP1, og vi fortsætter da med træningen hen imod en LP2.
Han er desuden i AG2 Og SP2 i agility, og Rally Begynder Mester (fik 100 p. sidste gang og 1.vinder).
Desuden håber vi at stille op til kaninslæb, når Terrierklubben forhåbentlig får det op at køre....
Så alle jer med terrierer - kom ud af hullerne og træn med jeres hund
dec 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 566
Kom ud af hullerne alle terier og vis de dur!
tillykke til jer
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.431
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
Jeg kan så fortælle, at Mick som jeg har mistet, nåede som den første jack russell i DK, at gå til lp 3 prøve. Så ja, terrier kan godt, men det kræver lidt mere arbejde.
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.732
Vi går selv til LP1 for øvede, desværre når vi nok ikke at komme op til den officielle prøve, da pladserne altid ligger steder, der er ikke rigtigt kan nås med det offentlige...
Men 3 gange har vi fået en 2. plads, og det er jo bare for sjov.
dec 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 566
jow de ka!!!! de terrier jeg har selv fået prøvekåret min fox i PH og bestod!! pral, hvis vi bliver flere der gør noget med vores terrier, ja så ville verden blive fyldt med terrier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 689
Ja, jo flere terrierer der bliver set på stævne-banerne, jo bedre er det for terrier-racerne
En LP1 i hus!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside