382 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

stakkels hund *GG* stakkels hund *GG*

Aya er ikke renlig endnu, men jeg kæmper, så her for et par min. siden går hun hen til avisen og sætter sig klar, jeg siger så NEJ UD og pigen stopper med sin færd og drypper hele vejen ud til døren, når ud af døren og tisser færdig, hun får en masse ros og løber videre ud og lege,
nu har jeg så helt dårlig samvitihed, tænk hvis nogen råbte af mig når jeg var ved at tisse og bad mig løbe et andet sted hen, jeg ville da blive herre bange(ja og pisse hvor jeg stod)
men hun skal jo heller ikke tisse indenfor, dog har hun kun haft 2 uheld idag, så hun bliver da bare bedre og bedre for hver dag, ihvertfald så længe hun ikke er alene hjemme

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stakkels hund *GG*
  • #1   19. feb 2007 nååååårh lille vaps ..
    hehe ... JEg ville sku nok også pisse hvor jeg stod hvis nogle råbte UUUUUUD til mig når jeg lige havde sat mig .. hehe

• #2   19. feb 2007 HS
    jeg løfter hende ikke ud, har fået at vide at gjorde jeg det ville hun være dobbelt så lang tid om at finde ud til døren hun skal ud af, det var nu heller ikke min mening at *råbe* til hende, men det er første gang jeg rent faktisk griber hende i at tisse indenfor, normalt når jeg først hen og ser det i det hun er færdig og der sætter jeg hende udenfor og laver hun mere får hun ros, de ting hun laver indenfor ignorre jeg bare og tørre op mens hun er ude

• #3   20. feb 2007 Hvis du nu gjorde dig selv den tjeneste, og det er at sætte tid af, så hunden kan gøre sig færdig udenfor - så kan du i løbet af 8-10 dage få hunden renlig - selføllig kan der ske et uheld.

Sæt uret til hver 2-3 time døgnet rundt - og gå først hjem når hunden er færdig - husk at rose hunden når den gør det.

Babett.

• #4   20. feb 2007 babett
    hun er skam meget renlig i forhold til da jeg fik hende, hun siger bare ikke selv til, hendes uheld er der kun når hun er alene hjemme,
    der er intet om natten(holder sig 7-9 timer) og det enkelte tilfælde om dagen, faktisk kun når jeg er ude af døren, og så var der igår og disse tinge sker et par gange om ugen,

men jeg mangler kun at få hende tryg ved at være alene hjemme, hun piver ikke længere når jeg går, men gør stadig sig selv ren inde og det arbejder vi på, så synes ikke at det er slemt jeg har kun haft hende i 13 dage nu

Kommentér på:
stakkels hund *GG*

Annonce