{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Træt hund.....*GG* {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og kigger på en lille træt hund. Vi har været i svømmehallen idag. Blandt andet sammen med Jeanette*Køge* og Luna. Og så 3 andre labtæver. 5 tæver i vandet. Idag var der masser af plads og en velsignet ro i bassinet:-) Ind imellem har vi 7-8 hunde i vandet på en gang. Og indtil nu har vi været forskånet for nogle problemer af enhver art. Vi har haft 5 tæver og 3 hanner (alle labber) i vandet på en gang og ALT foregår i største gemytlighed. Så kan jeg indimellem blive rørt til tårer, når jeg står og ser den fred og fordragelighed, der hersker mellem disse hunde:-). Hvor ER det dog skønt at opleve. Og dem som har svømmehallen er ofte ude og kigge når vores hunde svømmer rundt. De har en hel del hunde, der svømmer, men de siger at der er en speciel glæde og ro over vores lille flok hunde. Hvor er man dog priviligeret at få lov at opleve denne glæde ved at have hund:-) Stakkels de mennesker, som ikke har hund:-))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træt hund.....*GG*
  • #1   9. feb 2008 Hej Mette, det lyder da skønt, hvor er det henne? Har lige fået en omplacerings darling, så jeg ved ikke om han er en vandhund, men det tror jeg næsten.

• #2   9. feb 2008 Jae, Jeg er også glad for at jeg har fået Rico <'33 Han har også mange gode stunder sammen, og jeg elsker også at se påå Rico når han leger med andre hunde, eller bare løber rundt og Leger smiley Hunde er noget af det sødeste der findes, og et mennskes bedste ven (;

• #3   9. feb 2008 Kate Elise:

Det er en hestesvømmehal:-). Hun tager også gerne hunde ind, men hun siger at det skal være folk, som har forstand på det, for hun har ingen forstand på hunde:-) Men ring til hende og snak med hende, hvis du mener at det kan være noget for din hund:-)
    www.hestivand.nu

Hvad er det for en hund, du har fået?

• #4   9. feb 2008 Mette, hvor er det henne I kan være så mange på en gang?

• #5   9. feb 2008 Gitte:

Vi er i en hestesvømmehal....En ret stor en. Fint plads til hundene og vi kaster bare dummyer derud. Ingen problemer med ballade, hvis hundene "stjæler" dummier fra hinanden. Vi har en masse, som vi bare kaster. Men flere og flere af hundene er nu så vant til det og nyder det så meget at de gerne svømmer ud uden absolut at skulle hente noget. Og så er der Lotus, men hun er et kapitel for sig........*LOL*

• #6   9. feb 2008 øøøh Lotus skal vi slet ikke prøve at finde ud af, tror jeg *GG*

Jeg har taget billeder i dag, men de er godt nok dårlige:-(

Jeg må lige have en snak med Torben og Sanne, når de kommer hjem fra kursus.. *suk*

• #7   9. feb 2008 Jeanette:

ØVS.......Hvor er det surt... Men så må du lige snakke med dem og få nogle råd:-))

Og nej, Lotus er uberegnelig......*GG* Vi har jo bestilt Tosafoto i Fakse Kalkbrud, men jeg HÅBER sandelig at der er et sted, hvor vi kan tage billeder, hvor Lotus ikke får færten af vand......*GG* Ellers bliver det udelukkende svømmebilleder, vi kommer hjem med.....*GGGGGG*

• #8   9. feb 2008 åååh gud *g*

Ja der er da et par, hvor man kan se en hund *G* Men de er sgisme ikke go'e:-(

• #9   9. feb 2008 Oskar la Bosca er en 8 mdr. gammel Fransk Bulldog, med fuld power på, jeg kalder ham min Franske Boston, der er bla. Boston Terrier i dem og Mops, Oskar er ikke "skævbenet" eller grynter så meget som nogle af de mindre Bullere, jeg tror han vil elske det, vil lige gå ind på hjemmesiden, for at se hvor det ligger, vi har nemlig ikke bil. :O)

• #10   9. feb 2008 Det ligger i Ølsted.. Jeg vil sige, at du skal have bil for at komme der til.

• #11   9. feb 2008 ok, ja det er nok for langt,

• #12   9. feb 2008 Til jer, som ikke kender Lotus`forhold til vand, kan jeg fortælle at hun ELSKER vand. Hun er fuldstændig vild med at svømme og hun behøver ingen opmuntring eller noget i den stil. Når vi er i svømmehallen, svømmer hun gerne 30-45 minutter og bare hygger sig i sit eget selskab. Det er som om INTET andet i verden eksisterer. Hun reagerer ikke på noget som helst og jeg kan overhovedet ikke kalde hende op. Når hun har svømmet rundt der i en rum tid, skal hun tisse. Så kommer hun hen til rampen og hvis jeg er hurtig nok, kan jeg nå at lukke hende ud og tisse, men er jeg ikke hurtig nok, glemmer hun at hun skal ud og svømmer videre... Når hun så har tisset, kan hun slet ikke vente med at komme i vandet igen. Så må jeg lige kigge på uret og finde ud af, hvor længe hun har svømmet og alt efter tiden, får hun lov at komme i vandet igen. Så kan jeg bare håbe på at hun skal tisse igen inden for den næste ½ time til 45 minutter.. I mellemtiden dasker jeg rundt og drikker varm cacao, går ned og flytter bilen, går ud og ryger en smøg, snakker med de andre og hygger mig. For Lotus`skyld kunne jeg godt køre hjem og så bare komme og hente hende, når det er madtid........*GGGG* Hun er fuldstændig ligeglad med mig, når hun er i vandet (normalt er hun en rigtig morsyg hund). Når hun så endelig kommer op og har tisset og jeg kan se at hun har svømmet (med kun den ene tissepause, som normalt tager ca. 20 sekunder) 1 time til 5 kvarter, beslutter jeg at sætte snor på hende og holde hende væk fra vandet, men det passer bestemt ikke damen. Hun står og kigger ned i vandet og forsøger at springe i fra kanten. Hun er SLET ikke færdig med at svømme......*GGGGGG*. Så er der noget at sige til at jeg ikke tør køre på stranden med hende, før vandet er varmt nok til at hun kan svømme 1 times tid??.......*GGGGGGGG*

• #13   9. feb 2008 Hold da op en vand-hund, min gamle Jack Russell var også fuldstændig syg med vand, når vi skulle bade ved Taarbæk, kørte vi på cykel fra Jægersborg gennem Dyrehaven og lige før vi nåede Bakken, begyndte han at hyle og pibe, så kunne han lugte vandet og folk gloede og gloede, for han sad jo bare løs i ISO kurven bag på min cykel. Den Eddie Spaghetti han var noget for sig selv. R.I.P.

• #14   9. feb 2008 Ja, hun er godt nok speciel.......Jeg har måttet købe en hel tyk line, for jeg kan simpelthen ikke holde hende, når vi har parkeret og skal gå et lille stykke op til hallen. Hun er fuldstændig uden for pædagogisk rækkevidde......*LOL*. Jeg havde også truet med at ringe til Jeanette (som var i svømmehallen før mig) og bede hende lukke porten op og lågen ned til bassinet og så kunne jeg bare slippe hende nede ved bilen......*GGGGG*

• #15   9. feb 2008 Mette, det kan jeg snakke med om. Bianca er også vild med vand. Hun har præsteret i det øjeblik jeg ville sætte hende i sit bur i bilen at stikke af og tilfældigvis stod døren åben ind til svømmehallen, og vupti, så var hun på vej i bassinet igen.

Hvis ikke Bianca skulle vaskes af inden, så slap jeg hende løs ved bilen og så kunne jeg bare hente hende og slæbe hende i snor ud i bilen igen når vi skulle hjem igen - for op det vil hun godt nok sjældent.

• #16   9. feb 2008 Gitte:

*GGGGGG*.....Er det ikke herligt??? Og samtidig p**** irriterende.....*GGGG*
    Hvor går I i svømnmehal henne??

• #17   9. feb 2008 Hvad giver I per. gang? Mener også Barthahus lader hunde svømme.

• #18   9. feb 2008 Kate:
    Det gør de også, men har ladet mig fortælle at vandet er ret klamt deroppe. Vi giver 50,- pr. hund pr. ½ time:-))

• #19   9. feb 2008 Mandsholm hundemotion, som ligger ved Tølløse. Det er ganske OK. Vi kan godt være nogle stykker samtidig. Nogle gange har jeg de 2 andre med, men labben er for stor til jeg selv kan klare ham alene. Han er ellers god til at svømme, men det kræver en mand mere med.

• #20   9. feb 2008 Jeg synes det er træls at Luna er så mor syg.. Hun er lige modsat Lotus.. Hun svømmer kun, hvis jeg går med rundt om poolen..

Og forsvinder jeg ud af syne, så forsøger hun at kravle op af kanten

• #21   9. feb 2008 Jeg ved også at der starter en hundesvømmehal ved Tåstrup (som ligger MEGET tættere på, hvor vi bor:-), men der kan vi altså ikke lave samme "hyggeklub" som vi har der hvor vi går nu. Og det er KUN labber. Ikke bevidst, men lige hunde leger bedst, åbenbart.....*GGGGGG*

• #22   9. feb 2008 Jeps men åbningen er udsat

• #23   9. feb 2008 Den har jeg hørt om.

Jeg er med på en lab-svømmeklub. Belvedere er kastreret, så han gør ikke en "kat" fortræd.

Kommentér på:
Træt hund.....*GG*

Annonce