{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

SUK! Stakkels hund! {{forumTopicSubject}}

Så er folk rigtig begyndt at fyre af der ude. Daisy ligger og ryster af skræk :o(
Før sang jeg en lille sang for hende for at berolige hende (godt jeg er alene hjemme *GG*)
Det lød forfærdeligt *GG*

Tror desværre ikke der er noget at gøre for at hjælpe hende. Man kan slet ikke komme i kontakt med hende når hun er så bange. Det er virkelig synd for hende :o(

Glæder mig lidt til den her tid er overstået!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SUK! Stakkels hund!
  • #1   10. dec 2005 Nårh hvor synd! Føler med jer. Håber ikke Umberto bliver bange nytårsaften, det er jo hans første. Nat nat, vil finde min seng ;O))

• #2   10. dec 2005 Pia: Jeg gav hende beroligende sidste år, men det hjalp ikke :o(
    Har også hørt at det er synd, for hunden bliver så påvirket så den næsten ikke kan gå og så bliver den endnu mere bange fordi den ikke kan flygte fra det.

Så i år vil jeg ikke give hende det.

• #3   10. dec 2005 Nåååå hvor synd for Daisy!!!
    Jeg ved godt hvordan det er, når man slet ikke kan trøste hunde eller kommer i kontakt med den.
    Bella er nemlig også skide bange, og jeg må slet ikke ae hende. Hun går bare rundt med halen nede, og prøver at gemme sig så langt væk som muligt under dynen eller stolen.

Men heldigvis skal hun ud på landet til nytår. Der er ikke så meget fyrværkeri.

Kommentér på:
SUK! Stakkels hund!

Annonce