381 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

uden snor uden snor

hey alle i andre hunde venner.. ja jeg har en rigtig dejlig hund ved navn rolf.. han kan sagtens være uden snor på stranden og andre steder uden for mange biler og mennesker men mit problem er at jeg gerne vil have ham til at kunne gå lige ved siden af mig uden snor nå jeg sir det til ham... men hvordan kan jeg lære ham det.. håber i kan give gode råd

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uden snor
  • #1   17. mar 2005 i kan måske prøve at gå ved en busk...så han ikk ka løbe væk til den side...give en komando og rose...det ka måske hjælpe...

• #2   17. mar 2005 efterhånden uden hækken jo...

• #3   17. mar 2005 Den øvelse du spørger om en jo faktisk kommandoen plads...

Jeg bruger ikke kommando plads når jeg er ude at gå tur og er mellem mange folk, hvor jeg vil have at hunden bliver hos mig. Så bruger jeg kommando "bliv her". For kommando plads er meget krævende, hvor hunden skal kigge op i dit ansigt hele tiden indtil du siger fri eller giver en anden kommando... Og det skal den jo roses for hele tiden og det har man ikke lige tid til når man går en tur op af gågaden fx.

Du skal lære din hund at det er sjovt at gå ved siden af dig, ellers kan den ikke se noget formål ved at gå der. Så du skal i lang tid bruge godbidder og rose ham for at gå pænt... Det tager tit lang tid at lære en hund det du gerne vil have. Især når man går mellem mange folk og andre hunde... så hav tålmodighed

• #4   17. mar 2005 jeg vil foreslå dig at tage et kursus i lydighed

• #5   17. mar 2005 Lige en ting mere...

Det er ikke et problem du har, det er bare noget din hund skal lære med tiden. Et problem er fx hvis din hund stikker af og overhovedet ikke lystrer på det du siger, så snart du har taget snoren af.
    At en hund skal lære at gå ved siden af én selvom den ikke har snor på, og så endda gå igennem byen eller lignende, er meget svært. Det kræver stor lydighed...

Så hvis det er noget du virkelig gerne vil lære den, så vil jeg også råde dig til at starte i en hundeklub...

Det er svært nok i sig selv at lære hunden at gå plads selvom den har snor på... så god arbejdslyst ;o)

• #6   17. mar 2005 hmm tak for alle de gode råd... men tror i misforstår mig lidt for ville aldrig gå med ham uden snor hvor der var rigtig mange mennesker og biler men bare såen i parker og på strande så man kan få ham til at komme hen til en og blive der hvis nu man møder andre hunde som han ik ska i kontakt med hvis i forstå

Kommentér på:
uden snor

Annonce