2 nye hunde {{forumTopicSubject}}
hejsa.. har har næsten lige fået 2 nye hunde.. (små blandinger, rundkørsler)
har lige lidt spørgsmål..
kan man starte med det samme og opdrage dem?? self skal man sige til dem hvis de laver noget de ikk må.. men som at sætte sig osv hvornår kan man begynde på det.. vil nemlig ikk starte for tidligt (hvis man kan det)
de ryster meget når de kommer uden for for at tisse, han hunden vil slet ikk lave noget uden for.. ved ikk om det fordi den "fryser" eller hva det er.. men han går ind igen og laver på gulvtæppet.
ang mad..
de skal jo have mad 4 gange om dagen.. (de er 9 uger)
hvad tid skal de ca have det sidste måltid?? de kommer også udenfor om natten..
håber i vil svare på mine spørgsmål..
knuzz
p.s bamse er glad for dem.. meen de kan ikk lide når han vil lege med dem.. men han er også s´tor i forhold til dem.. smil..
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Ang. mad, ja så får mine hvalpe altså kun 2 gange om dagen fra de er 8 uger. Ved godt Mange giver flere, men det er hvad jeg synes fungerer bedst her for os alle..........
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 149
jun 2005
Effie har jeg småtrænet siden hun havde været her et par dage. Hun indtog hjemmet allerede en time efter hun var kommet.
Jeg gjorde det så ikke som "rigtig" træning, men som en del af legen og samværet med hende.
9 uger begyndte jeg på lidt spor, søge og aktiveringsopgaver.
Men nu er Effie avlet som arbejdshund. Så det er faktisk et naturligt behov for hende, at arbejde. Og gør hun ikke det, ja så har jeg en hvalp der drøner på vægge og lofter ;0)
okt 2006
okt 2006
slet ikk flere der kan hjælpe..
jun 2005
okt 2006
okt 2006
2 nye hunde