939 visninger
|
Oprettet:
Hjælpe hund {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en veninde som lider af angst og Asberger, og har flere gange fået anbefalet af psykolog af få hjælpe hund, (skal siges hun har stor hjælp af min Golden dreng i hverdagen) hun har selvfølgelig styr på de ting det kræver af have hund og er super dygtig til af håndtere min dreng
Mit spørgsmål er så om det overhoved findes til de diagnoser hun har, og om hvordan man finder og for info til sådan en hund og om kommunen evt ville hjælpe osv
På forhånd Tak
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.539
Jeg ved at min hund er en stor hjælp når jeg skal med tog osv,, så er det ikke lige så slemt med min angst, for så fokuser jeg på ham og ikke på folk omkring mig, så selvom han får meget opmærksomhed af folk, har jeg det faktisk fint med at snakke med dem, når jeg har Caos med mig og det er ham det drejer sig om
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.629
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.629
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
Det er hende her der er med til at træne PTSD hunde (krigs veteranens hund) nævnt længere oppe.
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 245 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 161 Svar: 5.530
Jeg ved ikke om han selv betaler for hunden, og træningen.
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 13
Hun er klart egnet til af have hund hende kæreste er også med og parat til af hjælpe
Hun har brug for en trofast ven i hverdagen og en der forlanger noget af hende i den gode ende jeg ved selv hvor fantastisk det er og have en hund der hjælper en til af slappe af i stresset situationer
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 13
Jeg bliver så rørt når jeg høre om hunde der hjælper, jeg har selv stor hjælp i dyrene
Håber også hun finder en fantastisk ven
Hjælpe hund