{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Lady Pink
Lady Pink
Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265

kontakt {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille hvalp på 5 mdr..
jeg KAN ikke få kontakt til hende, dels når vi går ture..
men værst til træning..

jeg stopper op, og får omgående kontakt med hende.. roser hende og giver godbid..

men straks vi begynder at gå forsvinder kontakten igen.

hun er meget ivrig over for andre hunde, og deres mennesker, så hun trækker for at komme over til dem..

jeg har prøvet med mange forskellige godbidder, og hun spiser med glæde alt smiley
men godbidder er ikke nok, desværre..

legetøg , træksnor og andet er også prøvet af smiley

hvad dælen skal jeg gøre ???

når vi er hjemme er hun den mest kælne og kontakt søgende lille trold..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kontakt
  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#3   13. nov 2014 Rotterne smiley

jeg kan sagtens få hende til at "holde" kontakten i lang tid når jeg stopper op smiley
    det har hun fanget smiley

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#4   13. nov 2014 Caroline det er en Yorkshire terrier smiley ja hun vil meget gerne gå med snuden i jorden

og til træning, trækker hun helt vild for at komme over til andre hunde smiley

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#7   13. nov 2014 ja jeg vil prøve i morgen smiley

• #8   13. nov 2014 Hvis hunden snuser rundt, du kalder, lokker, eller hvad du nu gør og så belønner, så belønner du jo det at hunden snuser rundt;)
    Kontakt er noget hunden skal tilbyde dig, ikke noget du skal opnå hos hunden;)
    Stil dig op med hunden i Line og hav klikker og godbid klar, afvent nu helt roligt, ikke sige noget, ikke lokke, bare hold hunden i kort snor og vent, efter nogen tid vil hunden blive træt af at snuse på den lille plads den har og vil kikke op på dig, i det øjeblik klikker du og belønner, så bliver du igen passiv og venter hunden vil med garanti prøve det samme igen, klik beløn, efter nogen tid venter du få sek før du klikker og belønner og efter lidt længere tid begynder du at løfte et ben før du belønner, alt sammen medens hunden ser op på dig;)
    Vupti du får en hund der tilbyder kontakt fordi den har lært at det giver belønning;)

• #10   13. nov 2014 Jeg har samme problem - men jeg er så uheldig at hun ikke kan lokkes med godbidder. Og når jeg roser hende er hun ligeglad, hun vil bare lege og frem ad. Hun er ligeglad med ros eller godbidder. Hvad gør jeg?? smiley

• #12   13. nov 2014 Isabelle - genialt at gemme sig bag et træ. Det tror jeg er vores vej frem! I dag på stranden løb hun efter nogle krager (og hun må IKKE løbe efter vildt da hun skal bruges til jagt). Så løb jeg den modsatte vej også spænede hun efter mig. Hvis hun ikke kommer når jeg kalder lunter jeg væk fra hende. Det kan hun ikke lide. Tror at hvis jeg så gemmer mig bag et træ i skoven næste gang så begynder hun virkelig at forstå pointen smiley

Kommentér på:
kontakt

Annonce