{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Han gør og gør {{forumTopicSubject}}

Hvad pokker gør vi? Louie er snart 8, og jeg synes, hans gøen bliver værre og værre. Måske er det, fordi vi ofte sover lidt fremmede steder, men nu har jeg kendt kæresten i en 8 måneders tid, hvor vi har sovet derude i længere perioder og flere gange om ugen. Men for satan hvor han gør- især om natten. Han forstår nej og 'arh-arh' når det gælder alt andet end at gø, men det er ligesom om, det slet ikke kan trænge igennem hos ham. Når man virkelig skælder ham ud, så står han bare og kigger halvforpint på en og gør videre. Det virker som om det forstærker det. Hvis vi ignorerer ham fuldkommen går det hurtigere over, men det er stadig et par minutter 3-4-5 gange om natten- hver nat- vi skal ligge og høre på ham. Det er ikke så slemt for mig, for jeg skal ikke op, men kæresten er ved at være tyndslidt og det begynder at gå ud over vores tid sammen.
Hvad pokker gør vi?
Jeg har prøvet at aflede med godbidder og give dem, når han tier stille- men det lykkes simpelthen ikke. Han er ligeglad med godbidderne, så længe han gør.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han gør og gør
Kommentér på:
Han gør og gør

Annonce