Han gør og gør {{forumTopicSubject}}
Hvad pokker gør vi? Louie er snart 8, og jeg synes, hans gøen bliver værre og værre. Måske er det, fordi vi ofte sover lidt fremmede steder, men nu har jeg kendt kæresten i en 8 måneders tid, hvor vi har sovet derude i længere perioder og flere gange om ugen. Men for satan hvor han gør- især om natten. Han forstår nej og 'arh-arh' når det gælder alt andet end at gø, men det er ligesom om, det slet ikke kan trænge igennem hos ham. Når man virkelig skælder ham ud, så står han bare og kigger halvforpint på en og gør videre. Det virker som om det forstærker det. Hvis vi ignorerer ham fuldkommen går det hurtigere over, men det er stadig et par minutter 3-4-5 gange om natten- hver nat- vi skal ligge og høre på ham. Det er ikke så slemt for mig, for jeg skal ikke op, men kæresten er ved at være tyndslidt og det begynder at gå ud over vores tid sammen.
Hvad pokker gør vi?
Jeg har prøvet at aflede med godbidder og give dem, når han tier stille- men det lykkes simpelthen ikke. Han er ligeglad med godbidderne, så længe han gør.
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
Råben gør det også værere, det vil sig ro på, rolig stemme hunden i ro og ikke råbe op
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
Om natten skal man sove. Er han træt nok til det, eller sover han for meget i læbet af dagen?
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.226
Han ligger som regel fuldkommen stille i sengen og gør. Så ingen stressen rundt.
Jeg har forsøgt en milliard gange (nok nærmest bogstaveligt talt) med et stille 'ssssc og så rose i det splitsekund han tier stille for at trække vejret. Men det hjælper ikke.
I går fik han en lang formiddagstur og vi kørte til stranden i halvanden-to timer om eftermiddagen. Og blev trænet om aftenen. Han sover da, men ikke i forhold til en almindelige dag. Alligevel har det været rigtig slemt i nat. Det er som om han 'har vagten', når vi andre sover.
aug 2012
feb 2006
aug 2012
feb 2006
Han gør og gør