Vedr. gøen {{forumTopicSubject}}
Hej alle hundeejere!
Jeg har en prazky krysarik (tjekkisk rottehund).Han er seks år gammel. Jeg fik ham fra et familiemedlem, som ikke kunne have ham mere. Han var nede i en kælder, hvor han pissede og sked i sin egen madskål. Da jeg fik ham boede jeg i en 1-værelses lejlighed og der sagde han aldrig en lyd. Nu er kæresten, Choko og jeg flyttet hjem til mine svigerforældre. Her gøer han så snart folk kommer ind, nogle gange gøer han også selvom folk er kommet ind hvis han har "glemt" at de er der. Han er også begyndt at "snappe" lidt - dog er det kun sket én gang! Min kæreste siger, at vi måske skal prøve et anti-gø halsbånd..
Jeg synes dog ikke at det gør så meget at han gøer, hvis folk kommer ind, men mere at han bliver ved.. Han er meget beskyttende overfor mig!
Hjælp og gode råd modtages gerne!
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 1.002
Lækre godbidder, når han er stille. Afledning og ingen skældud, når han gøer. Afled eventuelt med en kommando, han kender i forvejen.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.779
Det svarer til at du får et rap over nallerne hver gang du siger sgu.
aug 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
Han er ikke så god til det med kommandoer..
Hvordan kan det være at skæld ud ikke hjælper? Beklager, hvis jeg spørger dumt, men det er min første hund
jul 2010
Positiv træning. Ros når han er dygtig, ignorer når han gør noget uønsket. Øv ham i at komme hen til dig og sætte sig. Brug den kommando, når han gøer og giv godbidden, når han forholder sig roligt og du har hans fulde opmærksomhed. Måske ville det være en god idé at bruge en klikker
aug 2012
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
jul 2010
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 30 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.652
Og nej, man dingler ikke bare et anti gø halsbånd på sin hund. Hvis du gør det, får du mange andre problemer
Hvis du havde et lille barn, og hver gang barnet sagde et bestemt bandeord, ville du så også sprøjte et eller andet for barnet ildelugtende i ansigtet på det ???
jul 2010
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 14
Held og lykke!
aug 2012
Vedr. gøen