{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Alene-hjemme træning: Hvor meget plads? {{forumTopicSubject}}

Jeg får Buffy på fredag, og glæder mig som et lille barn!

Hun skal selvfølgelig lære at være alene hjemme, men hvor meget plads vil I anbefale hun skal have?

Min lejlighed er 52 m2, og døren til min søns værelse skal holdes lukket som minimum, så hun ikke får fat i hans legetøj. Så er der stue/køkken, gang, badeværelse og soveværelse tilbage.
Hvor meget plads ville I give hende? Bare det hele, altså ca. 40 m2 eller eventuelt soveværelset, 11 m2?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene-hjemme træning: Hvor meget plads?
  • #1   1. okt 2013 Det hele som udgangspunkt;)

  • #2   1. okt 2013 Jeg ville give hende køkkenet og stuen. Ville lukke til soveværelset.

  • #3   1. okt 2013 Her har Eddie stuen på 20 m2 og køkkenet, da der ikke er nogen dør imellem, men han opholder sig kun i stuen (:

  • #4   1. okt 2013 min lejlighed er 59 kvm og det eneste hun ikke har adgang til er badeværelse og gang. Jeg har dog tænkt mig at spærre soveværelset af når vi ikke er hjemme nu fordi hun er ved at være så stor at hun selv kan kravle op i sengen smiley

  • #7   1. okt 2013 Min har altid trivedes bedst med at være i soveværelset. Så kan han ligge der og slange sig smiley

  • #8   1. okt 2013 ville lukke til søns værelse og soveværelse mens den er hvalp ....

  • #9   1. okt 2013 Hvis hvalpen er i soveværelse om natten er det et sted hvor den føler sig tryg, derfor giver det ikke mening at lukke af til det rum;)

  • #10   1. okt 2013 Vores hunde har altid været i soveværelset, men det ligger på 1. sal så der har de ikke været om dagen, hverken sammen med os eller alene, de har nu været lige trygge i de rum hvor dagligdagen foregår ....

  • #11   2. okt 2013 Sikke en masse modstridende svar. Helst ville jeg lukke ind til soveværelse + min søns værelse (soveværelset fordi der er et stort vindue hvor mange går forbi, sønnens værelse så hun ikke får fat i hans ting). Så har hun stue/køkken/gang/bad at gå på og kan kigge ud i haven, men ikke ud på hvor der går folk. Men soveværelset bliver jo netop hendes trygge sted, hvor hun har helle, men hun har jo også en soveplads i stuen. Tror jeg vil forsøge med at have hende i stue og så lukke af til de to rum

  • #12   3. okt 2013 Som udgangspunkt er det smartest at lære en hvalp at være alene hjemme på et forholdsvist lille areal, hvor gulvet har en rengøringsvenlig overflade. Og så vælg et rum der er let at rydde for alt det hun IKKE skal komme til at pille i. En stue er som regel et rigtig dårligt sted fordi der her ofte ligger tæpper og forefindes nips, planter, møbler med bløde hynder osv osv smiley


  • #13   3. okt 2013 Tror ikke vi har nogle nemme rum, andet end badeværelset og det gør jeg ikke. Stuen tror jeg det bliver, lejligheden er i forvejen indrettet til en 2-årig også skal kune være der, så alt nips og sådan er højt oppe og ingen tæpper, kun sofaen som kan vaskes.

    Tror det bliver sådan, altså lukket til soveværelse og Torins værelse


Kommentér på:
Alene-hjemme træning: Hvor meget plads?

Annonce