896 visninger
|
Oprettet:
Alene hjemme træning {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål som jeg ikke har kunne finde et svar på over internettet.
Jeg er i gang med alene hjemme træning med min hvalp. Vi er nået op på 25 min, men var efterfølgende på ferie i 2 uger med hende hjemme hos en veninde hvor vi selvfølig ikke trænende det.
Mit spørgsmål er så om vi bare skal fortsætte hvor vi slap eller om jeg skal starte forfra? Hun har jo ikke været alene i to uger så jeg er lidt i tvivl om det bliver for meget og for pludseligt for hende.
Vh Camille
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.957
jun 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 6
apr 2018
Begynder at väre urolig, kalde eller bide i ting så er det for meget. Så går du tilbage og efterlader lidt kortere tid näste gang
Behøver hun väre i bur? Man kan gøre det. Men jeg Tänker ikke det er nødvendigt
jun 2013
Hun er i bur da jeg har fået det anbefalet. Hun har en tendens til at tygge i mine sko når jeg smutter ud af døren, men gør det ikke når jeg er hjemme.
jun 2013
apr 2018
apr 2015
Følgere: 2 Svar: 259
Du kan heller ikke regne med at det er 4 timer den ene gang kan det måske være 2 og næste gang 5 - skal den så ligge i sit eget tis - hvad hvis den får dårlig mave ????
det er ikke den måde en hvalp bliver renlig på.
Det er noget helt andet hvis buret bruges som en hule og lågen står åben.
Ingen hvalp/hunde bryder sig om at være spærret inde - så brug nogle af de gode forslag de andre er kommet med held og lykke med træningen.
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
Vedr. Alene træning har jeg aldrig gjort voldsomt meget i det og har aldrig haft en hund med problem med at være selv. Jeg har gået fra hvalpen som jeg naturligt vil gøre. Har aldrig taget tid i den forstand.
Gået på toilet/bad med lukket dør. Tømme post kasse, ud med skrald. En tur op ud at handle også videre.
Alene hjemme træning