{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

stadig ikke helt renlig :/ {{forumTopicSubject}}

Hun er nu 9 måneder (langhåret gravhund)
Har haft hende tjekket hos dyrlæge, og hun er sund og rask. men hun er stadig ikke 100 renlig.. hun har måske 2-3 tisse uheld om dagen, og det er enten når jeg lige er nede og tømme postkasse eller hvis jeg bare ikke når at fange hende i det, men jeg har virkelig brug for nogle effektive råd nu.
Hun bliver aktiveret rigeligt, og jeg går med hende mange gange så hun kan få tisset af og pøllet, og når hun gør så får hun godbidder og jeg roser hende til skyerne...

Vi har ikke nogen have som hun bare kan lukkes ud i, bor i 1 sal..
hvis i har nogle gode råd, vil jeg meget gerne høre fra jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stadig ikke helt renlig :/
  • #1   18. dec 2012 jeg går sygemeldt pt. og har masser af tid til at gå med hende, og jeg går også med hende, efter sovet, spist og leget, men alligevel så har hun uheld.. smiley
    Jeg begynder jo selvfølgelig efterhånden at synes at det er træls, men jeg giver ikke op!! der må da være en løsning smiley kan man lære hende at give signaler til at gerne vil ud?


  • #2   18. dec 2012 Jeg kender fleremed gravbasser dersiger atderes hunde først var renlige ved 16 måneders alderen

    Omdet er rigtig eller ej , kommer nok an på hvem man spørger


  • #3   18. dec 2012 ja har jeg også hørt, men har en anden gravhund og han var forholdsvis hurtig renlig, men hunde er jo forskellige, men synes bare det er længe nu.. og min kæreste og jeg skal muligvis snart flytte et sted hvor der KUN er gulvtæppe, dog mørkegråt, men hvis hun ikke når at være renlig, så har jeg brug for RIGTIG gode råd til rengøring af gulvtæpper, eller noget man kan sætte over gulvtæpper når hun er alene og har uheld

Kommentér på:
stadig ikke helt renlig :/

Annonce