{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Halter stadig {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Nogle af jer hjalp mig med råd da jeg for et par uger siden havde en halt hvalp og en dyrlæge som sagde intet var i vejen.

Det viste sig jo at min hund have et partielt fraktur af patella. Vi blev ordineret 14 dages ro og det har vi så gjort (så godt som man nu kan med en hvalp smiley )

I dag var vi inden ved dyrlægen og få taget nye røntgenbilleder. Han kiggede på begge knæ og på de gamle billeder. Det ser ud til at være helet og han virker ikke øm eller smertefuld ved berøring, buk, stræk osv.

Men...
I starten af sidste uge var han egentlig 99% haltfri, kun lige efter han havde sovet var der stadig lidt. I weekenden begyndte han at halte igen. Og han skåner benet mere end han gjorde helt i starten af forløbet. Dog er det ikke hele tiden og han kan, og vil, gerne ligge vægten på hvis man løfter det andet ben.
Dyrlægen sagde at han nok aldrig ville blive helt haltfri, men kan det virkelig passe?! Han var jo næsten 100% for 1 uge siden.
Bør jeg lige se tiden lidt an før jeg gør mere? Hvis ja hvor længe?
Jeg gav ham noget smertestillende for at se om det hjalp men det virker ikke sådan. Kan det være at benet er blevet lidt svagere fordi han har skånet det?

Jeg er lidt i vildrede da jeg bare gerne vil have at han bliver rask igen men ved ikke om hans krop lige skal have en chance for at blive bedre selv. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halter stadig
Kommentér på:
Halter stadig

Annonce