{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Halter stadig!!! {{forumTopicSubject}}

Nu har Diser haltet sådan lidt on/off de sidste 5 ugers tid på højre forben... Og i mandags var vi ved dyrelægen for at få taget nogle røntgenfoto´s, men de viste igenting, og dyrelægen kunne ikke komme med en forklaring! Hvad kan det være? Hun halter jo ikke hvis det ikke gør ondt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halter stadig!!!
  • #1   15. jul 2007 Min søster hund haltede også på et tidspunkt....han havde forstrukket en tå...jeps du læste rigtigt....han fik noget smertestillende som han skulle have når han haltede...så skulle han holdes i ro...og nu har han det fint igen:-)

  • #2   15. jul 2007 Okay, mener også at der helt sikkert er noget galt, men når dyrelægen ikke kan se når så får hun jo heller ikke noget medicin...

  • #3   15. jul 2007 jeg synes det er værd at få tjekket tæerne...det tog også lidt tid ved min søster inden dyrlægen så at hans ene tå strittede en lille bitte smule og at det var det der var årsagen

  • #4   15. jul 2007 stol på din egen indskydelse...du kender din hund bedst ikke dyrelægen....jeg ville få den tjekket igen et andet sted

  • #8   15. jul 2007 Min ene hund halter reglmæssigt på det ene bagben - hun er blevet gennemtestet både af dyrlæge og dyre kiropraktor samt hun er blevet smertetestet.

    Uden noget resultat!

    Dr. dyr's eneste forklaring er at hun på et tidspunkt har slået benet og derfter udviklet et lille "gangster limp" uden nogen egentlig grund. Det er lidt træls - men så længe hun ikke har ondt...


  • #9   16. jul 2007 "Vokseværk" hedder Panostitis, og er en betændelsestilstand i de store rørknogler, hos store racer der vokser til 2-3 års alderen kan det komme og gå. Eneste kur mod det er RO, ro ro og atter ro. Indtil det forsvinder - men igen, din hund er fra 2004, så måske det ikke er det. Jeg ville også få en anden dyrlæge til at se på hende, for som du selv skrive, hun ville jo ikke halte hvis det ikke gør ondt...

  • #10   16. jul 2007 har lige haft samme problem med Trixi,
    hun haltede også meget længe på det ene forben,

    dyrlægen sagde at hun havde forstuet den, og at det ikke gik over fordi hun ikke kunne holde sig i ro,

    så vi fik nogle beroligende piller med hjem til hende og så gav han hende sådan en smertestillene blokade i benet som holdt i 14 dage, nu halter hun så ikke mere


Kommentér på:
Halter stadig!!!

Annonce