{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Hovedpine - stadig helt fri :) {{forumTopicSubject}}

Dette er kun en tråd til folk der evt. skulle lide af hovedpine, ikke en reklame for noget smiley

Jeg lavede sidste år en tråd omkring min hovedpine.
Jeg led både af Hortons og spændinghovedpine, det har været væk længe nu, bortset fra de dage jeg havde glemt min olie derhjemme.

Gik i ikke mindre end 7 år med hovedpine, min hverdag var ikke sjov, da skolen både har skarpe lys og larmende elever.

En FB ven skriver at hun får botox mod sin spændingshovedpine, så det prøver jeg selvfølgelig. Men så træder Hortons' rigtig i kraft, det føles lidt som en kniv der prøver at komme ud bag ens øje (jeg har det i en mild grad).

En veninde foreslår så en olie med mere end rigeligt med vitaminer der skulle have hjulpet flere Hortons patienter.
Ganske rigtigt, så var det væk dagen efter. Jeg nåede at tænke placebo effekt flere gange, men nej, jeg er mere end lykkelig for den nu.

Selv min mor der har multipel sclerose har haft glæde af den, ingen spasmer i benene eller uro i dem om natten.

Vil kun dele dette- endnu en gang - for hovedpine døgnet rundt er et helvede. Jeg kan endda dyrke motion uden at det føles som om at mit hoved er ved at eksplodere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hovedpine - stadig helt fri :)
  • #1   13. jul 2015 Hvad er det for en olie? Har rigtig ofte kraftig spændings hovedpine og migræne, så et vidundermiddel er velkommen her! Har været igennem akupunktur, afspændingmassager, diverse pillekure, jernkure, vandkure anbefalet af lægerne og går stadig med hovedpine 6/7 af ugens dage smiley

• #2   13. jul 2015 Fast hovedpine i over 6 år her... prøvede ALT.

Q10, 130 mg om dagen har taget det... en osteopat foreslog det, og ja det virker smiley

• #3   13. jul 2015 Botox'en har kun virket mod spændingshovedpinen, ikke mod min Hortons, desværre..

Hvor bor du henne af i landet? smiley

• #4   13. jul 2015 Kender en med Hortons.. Hvad hedder olien?

• #5   13. jul 2015 Jeg kan godt huske din tråd. Men kan ikke huske hvilken olie der var tale om?
    Jeg lider selv af migræne, i perioder næsten dagligt.
    Har medicin der tager dem 8 ud af 10 gange, men det er jo ikke ligefrem sunde sager at fylde i hovedet smiley

• #6   13. jul 2015 Ja jeg er nu ikke helt vild med at dele det, som CH fremlagde det, minder det en del om pyramide spil..

Men jeg kunne ikke være mere ligeglad, da det fjernede den evige ulidelige hovedpine for mig..

Det hedder Zinzino, jeg får trukket lidt over 300 kr hver 2. måned på min konto.
    Derudover sendes der blodprøver man skal tage og sende tilbage til stockholm, man får mere end 10 siders rapport tilbage.

Jeg vil helst være ærlig omkring det, men da det har gjort både min mor og jeg godt, bliver jeg nød til at dele det smiley

• #7   13. jul 2015 er botox ikke noget man sprøjter ind under huden?

• #8   13. jul 2015 Det er da værd at forsøge, og virker det, så er det da bare Hurra smiley
    Synes ikke det er fedt, aldrig at ane om man kan være klar kl 8 om morgenen, det afhænger om jeg vågner med migræne og er nød til at bruge halve dagen på at blive smertefri smiley

• #9   13. jul 2015 Beltane, det lammer musklerne, så min pande er ret ''stram'' at se på smiley Men det virker !

MLA, hvad bruger du af smertestillende til din migræne? smiley

• #10   13. jul 2015 Jeg får maxalt smeltetabletter, 10 mg.

• #11   13. jul 2015 Jeg kender desværre ikke til dem, men hjælper de hurtigt eller?

• #15   13. jul 2015 - Kat -

Desværre må eg sige at Botox behandlingerne koster mig 3000 kr. pr. gang.
    Men at møde hender der giver dem hver gang (en oversygeplejerske) og at høre hende sige at det giver meget mere mening for hende, gør mig nu glad.

Jeg er så heldig og ret forkælet at min familie giver mig det.

Jeg bruger Qura på Frederiksberg.

• #16   14. jul 2015 Kat var længere oppe end jeg var smiley
    Ja, de virker rimeligt hurtigt hvis de bliver taget inden anfaldet bliver voldsomt, altså i opløbet.
    Tages de for sent så er skaden sket, og de dulmer kun lidt ( hos mig ihvertfald) men de har været det bedste ind til videre, og bortset fra lidt sløvhed, så er der ingen mærkbare bivirkninger. (ud over øget risiko for blodpropper osv) smiley

• #17   14. jul 2015 TS - dejligt at du er blevet fri for hovedpine smiley Jeg kan så udmærket forstå at du fortsætter med noget når det virker for dig. Jeg har selv lidt af hovedpine og migræne. Det startede da jeg kom i puberteten og det kan være virkelig handicappende. Som voksen fik jeg maxalt og det hjalp rigtig godt. Det der fik min hovedpine og migræne til at forsvinde var en hormonspiral. I 30'års alderen begyndte jeg at få meget voldsomme menstruationer og meget voldsommer smerter i den anledning. Efter at have levet med det et par år slog jeg i bordet hos min læge og sagde at det kunne ikke være meningen at jeg skulle være sygemeldt og fylde mig med kraftigt smertestillende 3-4 dage HVER måned. Så fik jeg en hormonspiral. Og PUF så var både hovedpine, migræne, menstruation og menstruationssmerte borte - nærmest fra den ene dag til den anden smiley :-) smiley
    SÅ mine hovedpine og min migræne har været hormonelt betingede.

• #18   14. jul 2015 Det der maxalt, det lyder til, at det er rimelig ok?
    Har nogle af jer prøvet sumatriptan og kan sammenligne med maxalt?

• #19   14. jul 2015 Jeg er ret sikker på ar jeg har prøvet dem, det er i piller ikke? For mig duer piller ikke.
    Næsespray har jeg også været på, virker ok, men modbydeligt når man har migræne at få sprøjtet op i næsen smiley

• #20   14. jul 2015 Jo det er piller.
    Selve resultatet var godt, men skulle lige igennem 3 timers bivirkningshelvede først. Så var det ligesom ikke det værd

• #21   14. jul 2015 Præcis. Duer ikke.
    Maxalt. Og så sidde og se dum ud en times tid, så kan man mærke rullegardinet der næsten visuelt bliver trukket langsomt op og alt letter.

• #22   14. jul 2015 Kunne være jeg skulle prøve at høre min læge om det smiley
    Har endnu ikke fundet noget, der fungerer

• #23   14. jul 2015 Det var himlen for mig, da jeg prøvede dem første gang, vild forskel.
    Men, for mig ihvertfald, er det vigtigt at jeg ikke ligger og hviler mig mens jeg venter på virkning, men er oppe.
    Hvorfor ved jeg egentlig ikke.

• #24   14. jul 2015 Dejligt at det har virket - og jeg er så glad for at se, at du skriver helt åbent om produktet og forholdene omkring det smiley

Tak for det smiley

Kommentér på:
Hovedpine - stadig helt fri :)

Annonce