603 visninger
|
Oprettet:
Jeg er blevet mormor {{forumTopicSubject}}
... eller noget *G*
Har lige været vidne til en fødsel, som jeg har gået og ventet lææææææææænge på.
Det er så ikke menneskebebser, men en af mine marsvinehunner som langt om længe spyttede nogen guldklumper ud.
Har helt hovedpine af spændingen, og er stadig stakåndet... og det er ikke engang den første fødsel som jeg har været vidne til, LOL
Men sikke en fantastisk søndag.. jeg har fået bebiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiser!!!!
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 427 Svar: 3.671
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Dejlig oplevelse. Så snart hovedpinene har lagt sig, så bliver du sikkert helt høj over selve oplevelsen og det at blive "mormor" til små dejlige baby'er.
Held og lykke med de små.
Gitte
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.052
Venter på at de bliver tørre, der er nemlig 1 hvor jeg er i tvivl om farven.
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
Jeg kan godt forstå dig !
Fødsler er bare så sindsoprivende, uanset hvilken "art" der får "afkom" *g*
Stort TILLYKKE herfra *s*
Moster G.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Har jo selv prøvet det nogle gange, så kan sagtens følge dig, det er bare så spændende.
Vores marsvin fik gerne en to tre stk. og hold da kæft hvor er de bare nuttede lige med det samme :-))
Hvor mange har hun fået ?? opretter du ikke et fotoalbum ? jeg vil se deeeeem. :-)) fedte fedte :-))
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.052
Sidst hun fødte fik hun 4 drenge, og da min anden hun døde af drægtighedssyge og efterlod sig 2 moderløse unger, der adopterede hun uden at blinke dem osse (jeg var ellers gået i gang med at håndopmade dem), og så tog hun lige alle 6 - respekt for hende!
De kan ses i tråden her: http://mutterne.dk/forum/viewtopic.php?t=2761
Skal lige have styr på størrelsen af billeder i de der nye albums, så den ikke strækker dem større.. det bliver så grimt.
Jeg er blevet mormor