{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Ændring af lufte tider ? {{forumTopicSubject}}

Kom lige til og tænke at lige nu mens jeg går hjemme plejer jeg og gå en tur med Ronja ved 12 tiden men regner med jeg snart skal igang og så jeg ikke hjemme kl 12 vil hun kunne finde ud af at den tur pludselig ikke er der men på et andet tidspunkt vi er jo ikke som sådan inde i en rytme for pt bliver gåture nogen gange byttet ud med tur til stranden eller med drengene til fodbold osv osv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændring af lufte tider ?
  • #1   27. aug 2012 Jeg har med vilje ikke planlagt faste ture.. Vi går når det passer mig, så er det også nemmere at få hunden passet smiley Det samme med mad, ingen faste tider smiley

Men nu er det måske også "nemt" for mig at sige.. Nu har jeg været vågen 1 time og hunden sover stadig og gider bestemt ikke ud og gå smiley

• #2   27. aug 2012 Jeg har det på samme måde ikke rigtig faste tider for Ronja ligger også tit og sover her om formiddagen så jeg går med hende når jeg kan mærke hun er oplagt smil og det samme med mad tror dig det rimelig fast morgen og aften da jeg jo har en rytme med mine drenge som Ronja så også kommer ind under

• #3   27. aug 2012 tjah... jeg har med vilje valgt at morgenturen senest starter kl 9 - og næste tur bliver tidligst kl 14-15. Perioden derimellem er hviletid og har været det henover sommeren selvom det har været fristende at gå tur - men det har været for at hjælpe til at kunne finde ro, når de skal være alene.

• #4   27. aug 2012 Tror der er mange forskellige meninger og samtidig at det kommer an på hunden smiley

Nu bor jeg alene og har forskellig rytme fra dag til dag, så her passer det fint at være fleksibel og min hund har det fint med det smiley

Når hun er alene hjemme, ligger hun op af mellemdøren, ud til hoveddøren, og sover smiley

• #5   27. aug 2012 Vi har en fast luftetid om dagen, og det er om formiddagen, hvor vi går to timer i skoven. Tidspunktet, hvor vi går hjemmefra kan svinge lidt, alt efter vejret, og om det er meget varmt, eller det regner.
    Men den lange lufttur ligger altid inden middag.
    Alle andre luftetider/spor/leg/træning er på forskellige tidspunkter, alt efter hvordan det passer ind i andre aktiviteter.

Den om formiddagen vil nok være svær, at ændre, for det har været det samme tidspunkt, de sidste 3-4 år.
    Men hvis den skulle ændres, så ville jeg nok strække det over et stykke tid, ved at lægge turen en halv eller en hel time senere, hver dag i et par uger, indtil tidspunktet passer med, hvornår man kommer hjem.

Kommentér på:
Ændring af lufte tider ?

Annonce