739 visninger
|
Oprettet:
Ændring af lufte tider ? {{forumTopicSubject}}
Kom lige til og tænke at lige nu mens jeg går hjemme plejer jeg og gå en tur med Ronja ved 12 tiden men regner med jeg snart skal igang og så jeg ikke hjemme kl 12 vil hun kunne finde ud af at den tur pludselig ikke er der men på et andet tidspunkt vi er jo ikke som sådan inde i en rytme for pt bliver gåture nogen gange byttet ud med tur til stranden eller med drengene til fodbold osv osv
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 160 Svar: 2.149
Men nu er det måske også "nemt" for mig at sige.. Nu har jeg været vågen 1 time og hunden sover stadig og gider bestemt ikke ud og gå
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 38
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 885
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 160 Svar: 2.149
Nu bor jeg alene og har forskellig rytme fra dag til dag, så her passer det fint at være fleksibel og min hund har det fint med det
Når hun er alene hjemme, ligger hun op af mellemdøren, ud til hoveddøren, og sover
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.873
Men den lange lufttur ligger altid inden middag.
Alle andre luftetider/spor/leg/træning er på forskellige tidspunkter, alt efter hvordan det passer ind i andre aktiviteter.
Den om formiddagen vil nok være svær, at ændre, for det har været det samme tidspunkt, de sidste 3-4 år.
Men hvis den skulle ændres, så ville jeg nok strække det over et stykke tid, ved at lægge turen en halv eller en hel time senere, hver dag i et par uger, indtil tidspunktet passer med, hvornår man kommer hjem.
Ændring af lufte tider ?