609 visninger
|
Oprettet:
Dæk {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en hund og jeg kan bare ikke få den til at dække jegbher prøvet al det der med at hunden skal følge efter godbidden men den gider min hund ikke. Den gider ikke følge efter den når den ikke kunne nå den uden at strække hoved. Er der nogle der kan hjælpe mig !!!
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
Når hunden ligger sig af sig selv, så sig "dygtig" og kast en godbid til hunden.
Efterhånden vil den begynde at tilbyde denne "adfærd" af sig selv, da den ved det udløser en godbid. Efter et stykke tid, kan i så sætte kommandoen på.
Start med at sige det når den ligger sig af sig selv "Dæk - Dygtig - Kast godbid.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 1
Balders moar m: ja jeg har prøvet det med at den sidder og så føre man først god iden ned mod gulvet når den så tager sig hoved ned trækker jeg den lige så stille hen af gulvet men det er det den ikke gider.
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 218 Svar: 1.827
Først sittede jeg hende af og brugte gufferen som magnet ned mod jorden og ind mod hendes hals, sådan så hun jo faktisk ikke kom i den position jeg ville have hende i, men det gjaldt til sidst om bare at få hende ned og lægge, og det tog lang tid, men tålmodighed, så skal det nok komme.
Nu kan jeg stå op og sige dæk og så lægger hun sig med det samme ned, så det kommer!
Dæk