{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk
  • #1   13. feb 2012 Har du prøvet at tage hånden lige nedad - så din hund skal bøje hovedet istedet for at strække det?

• #3   13. feb 2012 Du kan også vente til hunden lægger sig af sig selv... Nogen hunde har bare svært ved at fange lige den øvelse.
    Når hunden ligger sig af sig selv, så sig "dygtig" og kast en godbid til hunden.
    Efterhånden vil den begynde at tilbyde denne "adfærd" af sig selv, da den ved det udløser en godbid. Efter et stykke tid, kan i så sætte kommandoen på.
    Start med at sige det når den ligger sig af sig selv "Dæk - Dygtig - Kast godbid.

• #4   14. feb 2012 Tak for alle de gode svar. smiley

Balders moar m: ja jeg har prøvet det med at den sidder og så føre man først god iden ned mod gulvet når den så tager sig hoved ned trækker jeg den lige så stille hen af gulvet men det er det den ikke gider. smiley

• #7   14. feb 2012 Mille var også længere tid om at lærer dæk end andre tricks

Først sittede jeg hende af og brugte gufferen som magnet ned mod jorden og ind mod hendes hals, sådan så hun jo faktisk ikke kom i den position jeg ville have hende i, men det gjaldt til sidst om bare at få hende ned og lægge, og det tog lang tid, men tålmodighed, så skal det nok komme.

Nu kan jeg stå op og sige dæk og så lægger hun sig med det samme ned, så det kommer! smiley

Kommentér på:
Dæk

Annonce