21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Dæk! {{forumTopicSubject}}
Nu driller Bassens dæk.
Hun lærte at dække for omkring et halvt års tid siden, og det er intet problem overhovedet.
Hun kender kommandoen, og ved at den er blivende.
Jeg kan endda gå ud af syne i et par minutter (længere har jeg ikke gjort det endnu) og hun ligger pænt præcist hvor jeg efterlod hende.
Hun har altid været en kravleglad hund, og kravler og strækker sig tit.
Nu er hun så begyndt at kombinere de to ting, når hun er på alt det lækre sommergræs.
Der går få sekunder, så kravler hun lige en halv længde frem, og ligger så helt udstrakt.
Hvordan kommer jeg af med det?
hvis jeg siger nej, stopper hun sådan op og ligger sig halvt på siden og glor på mig...
Som sagt, plejer hun at blive liggende pænt, og ligger pænt på andre underlag.. Nogle der har et godt tip til en græsglad hund??
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.957
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
så må jeg bare finde mig noget græs.. Træner mest på asfalt herhjemme :P..
Så det er til træning på græsset hun ikke kan dy sig længere..
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.957
dec 2008
det er kun på græs. Hun er ellers rigtig skarp til at ligge pænt og blive, men da det blev godt vejr for ikke så længe siden, blev græsset fantastisk..
Jeg kan under normale omstændighed stå 50 meter væk og lege med en anden hund, eller gå ud af en dør eller andet uden problemer.
Men ikke på græsset længere..
Rotterne,
ja, lad os det..
Hmm, Line som har ambullen Freya skrev til mig forleden dag om vi snart skulle have hundene ud, du kan spørge hende? Eller jeg kan.. Jeg ved ikke hvor langt hun gider køre, men måske..??
dec 2008
Det er hende her : http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=59114
Hvordan går det med hunni efter bollerne blev ordnet?
dec 2008
Sammy er for lille er han ikke? Eller har du spurgt Pia om hun er interesseret..? Altså, for lille til at lege med de store hunde..
Dæk!