742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

hund i snor hund i snor

argggh, jeg er ved at være godt træt af det nu, snoop er super dejlig og virkelig dygtig men der er bare lige en ting han ikke forstår, hvordan man går pænt i snor!!!! hvis vi har ham løs går han lige så pænt ved siden af os, stopper når vi gør og sætter sig inden vi skal over vejen, men da det jo de fleste steder ikke er lovligt at have hunden uden snor, så SKAL han jo også lære at gå i snor, men nu er han snart et år og har slet ikke gjort fremskridt, han hiver og trækker i snoren og er komplet ligeglad med hvad vi siger, om han så skal kvæle sig selv, så skal han nok komme hurtigere frem!!! så HJÆÆÆÆLP hvad gør vi?????

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund i snor
  • #1   27. jun 2006 Der er mange forskellige måder at gøre det på, men den metode vi brugte var at stoppe op og vente til hunden ikke længere interesserede sig i at spurte fremad, så ros og så begynde at gå igen...dette resulterer måske i 4 meter på en halv time men resultater har det givet.

• #2   27. jun 2006 Hei jeg gik et kursus og de sagde at når hunden begynder at trekke/stramme snoren så stopper du, få øjenkontakt med ham og vend om (gå modsat vej ) og når han er ved din side gi ros og vend om og gå rigtig vej . Genta dette hele tiden . evt, med godbidder som belønning.

• #3   27. jun 2006 jeg ved det er meget svært når han trækker og hiver i snoren men prøv at få ham til at gå bag ved dig eller ved siden dig på den måde viser du det er dig der er lederne for det er dig der føre an og går forest som en leder gør det fik vi at vide til rollo for han var ved at tage livet af sig selv nu kan han gå en tur uden at trække

• #4   27. jun 2006 den metode har flere foreslået og vi har prøvet de sidste næsten 2 måneder, og intet har vi fået ud af det, udover en hund der sætter sig bare vi sætter farten lidt ned, så nu er det endten sidder han, eller også spæner han derudad med os...

• #6   27. jun 2006 hej..
    jeg har en hund på 9 mdr, hvor vi også har prøvet det hele. Og jeg kan ikke holde hende hvis der er noget hun vil. Vi fandt til sidst en gå pænt sele, bryder mig ikke om det, men efter at have brugt den i 2 uger, har vi taget den af og hun er holdt op med at trække,

• #7   27. jun 2006 hmmm, de 2 sidst nævnte metoder kunne vi prøve dem har vi endnu ikke prøvet..

• #8   27. jun 2006 jeg ved det virker... man trænger meget tolmodighed... maja forstod det meget nemt, men phoco tok lidt længere tid

• #9   27. jun 2006 det er ret pudsigt, en stor og stærk ung hingst kan jeg nemt tæmme og få til hvad som helst, men at få min hund til at gå pænt i snor det er for mig et meget meget større problem.... hmmm.... men vi vil da helt klart forsøge nogle af jeres forslag, for det er meget meget hårdt at gå med hunden på den måde...

• #10   27. jun 2006 Metoden med at vende om og gå i den modsatte retning plejer at virke......men du skal træne intensivt og ikke "springe" over en eneste gang!.....Det tager måske en uge eller 14 dage med konsekvent træning....så er problemet løst1

• #11   27. jun 2006 Du kan supplere med lederskabsøvelser.....

• #12   27. jun 2006 Jeg bruger samme metode som Pernille beskriver.

Stopper op og sig plads, så går Charlie baglæns til han er på plads, og så går vi fremad igen.

• #13   27. jun 2006 I princippet er det det samme der sker....Ulla....du markerer hvem der er leder....

• #14   27. jun 2006 I en ulveflok er der e'n der går forrest.....det er lederen!

• #15   27. jun 2006 Jeg synes det er fedt der bliver lavet tråde, hvor man kan få nogle gode råd, har nemlig noget henad det samme problem, vil prøve det der med at lade ham gå på siden eller bagved..

• #16   28. jun 2006 da jeg fik tessa lå jeg vanret bag hende når vi gik tur, nu kan jeg gå med hende med snoren over 1 finger, har egentlig ikke gjort noget andet end fået hendes tillid og forhåbentlig respekt.
    hun havde den opfattelse at det var hende som skulle passe på mig, nu ved hun det er lige omvendt.

• #17   28. jun 2006 læste lige det med hesten, da jeg startede med heste skulle jeg øve mig meget i en anden tankegang, det som virker på hunde virker modsat på heste, måske du skulle prøve det, omvendt tankegang af det du gør med hesten.

Kommentér på:
hund i snor

Annonce