{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Alene-træning {{forumTopicSubject}}

Hej igen (:

Endnu et par spørgsmål, der omhandler træning af hund/hvalp:

Hvornår starter man normalt på "alene" træningen med sin hund/hvalp - hvor længe må den være alene af gangen - & har nogle af jer oplevet, at jeres hund har larmet eller gøet meget, når i ikke har været hjemme (fx via klager fra naboer).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene-træning
  • #1   12. okt 2011 prøv evt at søge alene hjemme træning i forum - der er et hav af tråde om dette emne.

Men kort, hvis hunden piver/gør når den er alene, så er det fordi man ikke har trænet den ordentlig i at være alene hjemme

Nogle racer er bedre til det end andre - vi har fx haft rigtig let ved det ved buddy,

Men ellers gælder det om at gå meget langsomt frem. Hunden må IKKE nå at blive ked af det. Så det er måske kun et sek de første par gange det øves. Og så har mange hunde det ofte også bedst med at være alene på ikke alt for meget plads. Buddy har gangen og soveværelset fx. men læs en masse om det, fordi der er også ting der er godt at gøre med hunden inden den skal være alene osv.

• #2   12. okt 2011 Jeg er i fuld gang med det projekt smiley
    Har valgt at sætte en sedel op i vores opgang og nabo opgangen, hvis nu hun skulle finde på at pive ..

Har oplevet at min Bindi bliver ked lige det øjeblik jeg lukke døren efter mig, og kommer med et lille piv, men det tror jeg så er det
    (har stået på den anden side af døren i 5 min)

Hvornår man starter?
    Ja jeg fik Bindi i søndags, hun er 18 uger, og vi er gået igang allerede .. hun har også de to katte her hjemme men ved ikke om det gør nogen forskel ...

Som Tut og Andersen siger er der en masse tråde om dette her inde, så bare søg løs smiley

• #3   12. okt 2011 Jeg har startet alene hjemme træning ligeså snart mine kræ var trygge ved det nye sted de var endt...

I starten blot ved at forlade det rum de var i, derefter ind og ud af hoveddøren og så fremdeles...

Mine har heldigvis klaret det fint og vi har aldrig oplevet nogen klager. Jeg optager mine når jeg træner det, så jeg kan se / høre om jeg er gået for hurtigt frem...

Kommentér på:
Alene-træning

Annonce