{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Alene alene træning?? {{forumTopicSubject}}

Mine hunde er ikke vændet til at være alene alene hjemme.
Men jeg mistede min ene hund for ca.5måneder siden så har kun 2 nu.
Og nu står jeg så at Hanna er i løbetid så Pascal bliver sendt på ferie i 3uger fra imorgen.

I næste weekend skal vi så noget hvor Hanna ikke kan komme med hvorde det er der hvor Pascal er.
Og i starten af næste uge er jeg væk en hel dag fordi jeg skal hente vores lille ny i Sverige.

Kan jeg nå at lære hende at være alene alene??

Planen var at jeg skulle låne en hund af en vi kender som skulle være sammen med Hanna imens Pascal ikke var hjemme, men nu er der lige gået 3uger ekstra før hun kom i løbetid i forhold til min plan så det falder sammen med at den ny kommer hjem, og vil ikke have en fremmet hund i huset når en ny skal ind.
Men kan måske få arrenceret en hund som kan være sammen med hende i weekden og kan måske finde et sted hun kan blive passet i næste uge, men hun er aldrig blevet passet der før, kun været på besøg.


Hvad syntes i vil være det klogeste?
Og kan jeg nå at lære hende at være alene alene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene alene træning??
  • #1   1. nov 2010 Når du skriver at de ikke har været vænnet til at være alene, mener du så uden mennesker hjemme eller bare helt alene uden andre hunde?
    For hvis den har været vant til at være alene sammen med en anden hund, tror jeg også godt den hurtigt kan lære at være helt alene. Det kommer selvfølgelig an på hvor lang tid det drejer sig om.
    Har du evt .mulighed for at få en til at være hos hende nogle timer og gå en tur, imens I er væk en hel dag for at hente den lille?


  • #2   1. nov 2010 Det er bare uden andre hunde.
    Det har ikke været planen at vi skulle have så få at det blev nødvendigt at lade en være alene alene.

    De er vant til at være alene en alm arbejdes dag. Og denne dag bliver ikke længere.
    For min mand skal ikke med for han skal passe sit arbejde.
    Jeg kan måske godt få en til at komme og være lidt sammen med hende.


    Hmm det er lidt et dilemma for mig, for hun er lige blevet syet i sit lår i torsdags efter hun er blevet overfaldet af en hund og stingene skal tages næste mandag, men hun burde vel ikke kunne ødelægge noget om lørdagen ved at være alene?
    Det hele faldet lidt uheldigt lige nu. Men det er jo ikke til at planlægge hvornår ens hund skal blive overfaldet, jeg har lavet mange planer om for at kunne være hjemme ved hende.


  • #3   1. nov 2010 Ej det var da også synd og uheldigt ,at hun er blevet overfaldet smiley
    Men hvis du prøver at gå lidt langsomt frem de næste par dage, efter Pascal er kommet afsted, og ser hvordan det går med at være alene, tror jeg ikke du skal være bekymret. Og ja så må du se om der kan komme en og være hos hende noget af dagen.
    Hvor bor du iøvrigt henne?


  • #4   1. nov 2010 Ja det er rigtigt uheldigt heldigvis ser det ikke ud til at hun har taget psysisk skade, så det er altid noget:-)

    Det må jeg lige prøve, for hun er en meget sej hund og kan det meste:-)
    Hun er faktisk ret fantastisk hvis jeg skal sige det selv:-) Også derfor vores næste bliver fra samme opdrætter.

    Ja det skal jeg lige have hørt om.

    Jeg bor 15km fra Randers mod Viborg.


  • #5   1. nov 2010 Dejligt at hun har så stærk en psyke og godt temperament. Det er jo også en lækker race.

    Du bor desværre lidt for langt væk, elles ville jeg da gerne tilbyde at komme, men har ingen bil, så det går ikke rigtigt.
    Håber du finder ud af noget og at det går fint smiley


  • #6   1. nov 2010 Mange tak for tanken:-)

    Vi skal nok finde ud af det:-) Nu prøver vi noget allene hjemme træning fra imorgen og så ser vi lige.

    Og ja det er en skøn race.


Kommentér på:
Alene alene træning??

Annonce