1.101 visninger
|
Oprettet:
Træning hvalp. {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Ja der er sikkert nogle tråde om dette emne...
jeg vil gerne hører om jeres træningsøvelser?
Jeg mangler lidt inspiration til en lille damp Jack russel.. Han vil bare gerne arbejde og bruge sig....
han er 6 måneder.
Gerne forskellige lege
Evt. råd mod gøende? Han er en lille Herre der fortæller de meste af sønderris at her bor han...
Glæder mig til at læse jeres forslag...
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
Så nr det ikke er spændnde mere får vi dem til at sitte, og blive.. og så ligger vi godbider rundt omkring i haven, ca 30-40 stykker , spredt over alt . så de rigtig kan snuse. det går der et kvaterstid med
Så går vi ind og leger med doggy brain train.. super ting de har. Og de får virkelig lov til at tænke for at få en godbid !
udover det selvfølgelig vores gåture på strand, og skov. som varer fra 30 min - 2 timer alt efter hvor meget energi og hvad vi ellers har lavet i løbet af dagen
- vi har også en freesbee de løber efter og fanger. Vi elsker at løbe
- hvad med noget aguility til den bette mand ? de er total seje sådan nogle jack russel, de kan arbejde min onkel har et rigtig lille muskelbundt, han er jack russel. den elsker at lege med bamser, og rive dem i stykker, og løbe og gå lange ture. og grave ..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 1.159
Har selv haft en JRT og den havde det med at geare op hvis der blev kastet boldt osv. for meget.
Lav en masse gode samarbejdsøvelser og har du tænkt på at prøve at lave nogle spor??
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.755
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 1.159
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
sit
dæk
bliv
stå
tag den ( tage legetøjet)
aflever
fri ved fod
spor
hi 4
pote
vinke
hop igennem ( en hullahopring)
op ( på bagben )
rulle
højre venstre ( gå tur )
og alle mulige andre små sjove ting man kan lære dem der erm ange ideer
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 5
Ja vi har en KÆMPE have..
Agility skal vi starte på til næste år når han er stor nok...
nov 2010
Følger: 32 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 203
Se denne søde video: http://www.youtube.com/watch?v=P9Fyey4D5hg&feature=player_embedded
Da jeg opdragede min første JRT ignorerede jeg hende når hun gøede, fordi jeg havde læst et sted at hvis man skældte ud ville de bare opfatte det som om man selv gøede. Ja og så ville man bare med sin skælden ud fremelske den gøende adfærd.
Det virkede med Amy - i dag gøer hun kun når der er grund til det.
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 5
Jeg må bare igang
Endnu en gang tak
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.407
Træning hvalp.