923 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Renlighed . Hvor længe?? Renlighed . Hvor længe??

Hej Alle .
Jeg har en schæfertæve på snart 1 år, (født 3 dec 2009), hun er stadig ikke renlig, dagligt når man kæreste kommer hjem er der tis på gulvet hvor hundene er når vi ikke er hjemme, da vi ikke vil have dem i vores stue (så splitter de bare vores møbler ad).

Hvordan/hvornår lærer hun renlighed ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlighed . Hvor længe??
  • #1   9. nov 2010 Hun er ikke angst, vi har en anden hund, han var MEGET angst, fik "stress" når vi skulle afsted om morgenen (han gemmer sig og lign), og han gylpede imens vi ikke var hjemme. Nu har vi jo så 2 hunde, og det er tæven der er problemet mht. renlighed, når vi om morgenen skal afsted og siger at de skal ud, så er hun klar over hun skal ud og går der ud, mens vi skal finde den anden og "følge" ham afsted.

• #2   9. nov 2010 Hvor mange hunde har i ?
    Hvor længe er de alene ?

• #3   9. nov 2010 Vi har 2 hunde, en hanhund på snart 2 år(ca), og så min tæve schæfer på 11mdr, de er alene fra 7:00 til ca 14,40 . I hverdage, i weekenderne er vi hjemme omkring dem .

• #5   9. nov 2010 Så I går altså ikke tur med dem om morgen ??? Kunne være at I skulle starte på det. Det er ikke nok at komme et smut ud i haven.
    Start med den tur i haven de får om morgen. Bagefter skal de ud og gå en tur...... De skal ud og gå igen når I kommer hjem. Hvor meget aktiverer I hundene ? Spor? Lydighed? Andet ?

• #6   9. nov 2010 Jeg har en schæfer han på et år og han var renlig få dage efter han kom hjem til os, som hvalp. Han har haft et uheld siden han kom hjem i dec. 2009, lige foran vores havedør. Er det en ny lavet lille sø hun laver når I kommer hjem? Jeg har en ven, hendes tæve kommer nogle gange til at tisse af glæde ;o)

• #7   9. nov 2010 har en 3,5 mdr bc'er som vi har haft i 3 dage, han har kun uheld om natten allerede.
    De kan også tisse af ren glæde over at der kommer nogen hjem.
    Men hvis den os er lidt nervøs når den er selv måske.

• #8   9. nov 2010 Gå en tur inden de skal være alene på mere en 5 min.
    Er det kun når de har været alene hjemme eller er det generalt? Schæfer er en nem race at få renlige. Den kan også have et blæreproblem, som den måske skulle undersøges for.

• #9   9. nov 2010 Den burde være renlig, men jeg tror der ligger en grund til den er urenlig. Enten den ikke får sig gjort ren om morgenen, inden i kører, eller utryghed/strees ved og være ene.
    Buret er jeg modstander af. Det er uhyggeligt mange timer de skal stå i bure.
    Hvis de bliver lukket væk fra de rum de normalt færdes i kan det også være årsagen
    Forfra med alene hjemme træning.
    Hvis hanhunden viser den mindste usikkerhed/angst ved og være alene lærer den nye hund hurtigt og være det også.

• #10   9. nov 2010 Det rum hundene er i, er det et rum hvor de kan færdes når i er hjemme? Det er måske en god idé at de er i et rum hvor de f.eks sover eller spiser, for så forbinder hun måske rummet med noget trygt og godt.

Kommentér på:
Renlighed . Hvor længe??

Annonce