{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

hvordan gå i snor {{forumTopicSubject}}

Jeg har en super dejlig collie tæve på 6 måneder, som jeg fik hjem for ca 14 dage siden, hun har bare aldrig lært og gå i snor, så det vil jeg gerne lære hende..

Men hun vil gerne have halsbånd på, og har acepteret det, men hun går bare ikke med når man trækker i snoren, hun bider i den og synes den er trals har endda prøvet og lokke hende med godbider, hvordan lærer man hende det bedst, for hun skal jo nemlig på sigt på udstlling og der skal de jo være i snor..

Det skal lige siges hun er super lydig uden snor på og gå fint rundt ved min side..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan gå i snor
  • #1   23. sep 2010 Øv det på tidspunkter, hvor du ikke har travlt og hvor du ved at hun ikke er ved at tisse "i bukserne". Giv hende halsbånd og snor på og stil dig ved siden af hende. Når hun- helt af sig selv går frem, roser du hende. Det skal ikke være sådan at I skal nå ud af døren eller noget. Bare stille og rolig træning. Hvis hun er glad for- gode- godbidder, kan du evt belnne hende.

• #2   23. sep 2010 Ellers så giv hende en kort snor på derhjemme som IKKE hænger fast nogen steder så hun vænne sig til at der ikke sker noget ved at der er noget der rør ved hendes sider og lad hende så rende som hvis hun intet havde på, også villle jeg fortsætte som Lea siger udenfor med lommerne godt fyldt op med guffer.
    Dette er dog kun en kort vejledning, da alle hunde er meget forskellige når det drejer sig om snor og halsbånd/sele. :o)

Kommentér på:
hvordan gå i snor

Annonce