{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid spørgsmål
  • #1   22. aug 2010 Kaido stressede helt vildt i løbetidsperioden og så blev hun falsk drægtig ca. 2 måneder efter løbetiden og stressede om muligt enednu mere der.......

Så nu er hun steriliseret:-)

• #2   22. aug 2010 Jeg har også hørt det men ikke selv oplevet, at min egen bliver stresset. Hun bliver dog lidt "vildøv", så jeg skal ikke stille de helt store krav til hende i de 3-4 uger det varer. (jeg kan som regel mærke på hende lige inden hun kommer i løb)

• #3   24. aug 2010 Karla ændrer sig ikke i løbetiden - udover hun måske er lidt mere kælen end normalt... Når vi rammer den falske drægtighed er hun dog lidt pjevset... men ikke noget voldsomt...

men jo, den første løbetid var stressende og sær for hende, der var hun træt og trist...

• #5   30. aug 2010 Cayenne:

Jeg er totalt uforstående overfor at dyrlægene ikke mener at det vil hjælpe at sterilisere??

Hunden bliver falsk drægtig ca. 2 måneder efter løbetid fordi hun TROR at hun skal have hvalpe. Men når de er steriliseret kommer de jo slet ikke i løbetid? Så efter MIN mening er sterilisation den eneste langtidsholdbare løsning på problemet:-)

Nu er det kun et par måneder siden at Kaido blev steriliseret. Jeg vil ikke sige at hun stresser MEGET mindre end før hun blev steriliseret (altså i dagligdagen). Men vi er fri for 1 måneds stress i løbetid....... ca. 1måneds "ro" for stress for derefter at blive falsk drægtig og stresse i 1 måned igen. Det er 4 måneder om året, hun har haft det elendigt mentalt. DETer vi heldigvis fri for nu:-))

Kommentér på:
Løbetid spørgsmål

Annonce