{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

løbetid spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej nu skal jeg lige høre igen smiley
nu har nelli været hævet i 4 uger, hun bløder stadig ikke? har haft hende og min hanhund skilt fra hinanden siden det startede og kunne nu godt tænke mig og vide hvordan jeg finder ud af hvornår hendes løbetid er slut, hun er stadig hævet, forstår bare ikke hun ikke bløder???
det er hendes første løbetid.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid spørgsmål
  • #1   7. aug 2011 Er han interesseret i hende?
    Altså langt langt langt de fleste tæver bløder i deres løbetid! Og nogle kan hæve op flere uger før løbetiden starter!

Er han ikke interesseret i hende, hvis hun ikke bløder (prøv at stryg et stykke køkkenrulle mellem bagbenene på hende lige når i vågner om morgenen og inden i går ud og tisser). Så ville jeg ikke tro hun er i løbetid!

• #2   7. aug 2011 Kender du ikke en der har erfaring med tæver? som kan kigge på hende og sige om de tror hun er i løb, eller om bare er forstadie smiley Evt. en hundetræner eller anden du kender?

• #3   7. aug 2011 jebbe er hos min mor, tog derud i sidste uge for og se om han var interreseret i hende og det var han. så tog hjem med det samme, har prøvet og tørre hende, der er ingenting. det er bare vildt frustrerende ikke og vide hvor langt hun er i forløbet da jeg jo gerne vil have jebbe hjem så snart det er muligt.

• #4   7. aug 2011 ringer til dyrlægen i morgen, men kunne være rart hvis nogen vidste noget om det.

• #5   7. aug 2011 Så synes jeg du skal få hende tjekket ved en dyrlæge eller hundekyndig... Vi kan ikke rigtig sige til eller fra herinde, når vi ikke har set hunden smiley
    Men hun burde bløde i hvert fald lidt i løbetiden, og hun burde ikke være i løb i 4 hele uger...

• #6   7. aug 2011 suki er hævet i 6 uger i det hele, de første 2 uger bløder hun ikke. så bløder hun i 2 uger også ikke i de sidste to uger igen.

men første gang jeg havde suki hvor hun var i løb synes jeg heller ikke at hun blødte. og sådan var mine forældres også.

Kommentér på:
løbetid spørgsmål

Annonce