524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

LP1 - stillingsskift LP1 - stillingsskift

Jeg skal op til LP1 prøve for 1. gang og blevet lidt i tvivl om det er tilladt at give både mundtlig kommando samtidig med håndsignal. Fik at vide til træning at man godt må give begge dele, hvis det er samtidig. Men når jeg læser i programmet bliver jeg i tvivl. Synes det fremgår tydeligt når det gælder nogle af de andre øvelser.

Nogle der kan hjælpe?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LP1 - stillingsskift
  • #2   20. aug 2010 Som marianne skriver, så må du både give verbal kommando og kropskommando. Du må dog ikke overdrive kropskommandoen. Det vil sige at hvis du går helt ned i knæene og holder hånden mod jorden når du siger dæk, så kan det godt trække. Så længe det er et helt almindeligt signal, der ikke er for voldsomt, så er det fint:)

• #3   21. aug 2010 Jeg er også i gang med at træne til LP1... og Pernille jeg er lige så forvirret som dig! Når man læser programmet -og det har jeg efterhånden gjort både forfra og bagfra, så står der ikke noget om at man må bruge både lyd- og håndsignal i stillingsskift. Hvorimod det er skrevet tydeligt i de andre øvelser hvor man må.

Men jeg mener da bestemt at det altid har været tilladt at bruge begge kommandoer (samtidigt)... Måske er det "gledet ud" da det nye program blev lavet? Er der nogle der har et gammelt program, der kan tjekke det?

• #4   22. aug 2010 I denne øvelse gælder håndtegn og verbal kommando som én samlet kommando.

Tror i øvrigt du kan finde de gamle programmer på google.

• #5   22. aug 2010 Nu fandt jeg lige de gamle regler og der står det på samme måde. Så mon ikke det er ok at bruge både verbal kommando og håndtegn smiley

Der står dette i programmet "Dobbelte lydkommandoer og for voldsomme arm- og kropskommandoer er karaktersænkende." Med lidt fri tolkning er det nok det der betyder at det er i orden med begge former for kommando.

• #6   22. aug 2010 Jeg har været til LP1 prøve i dag og alle brugte begge dele uden at blive trukket i points. Inkl. mig selv :o)

Jeg synes det burde være skåret mere ud i pap i programmet.

• #7   22. aug 2010 Det lyder godt Pernille. Håber det gik godt smiley

• #8   22. aug 2010 Er i i tvivl om hvordan man gør, så søg efter videoer på youtube. der er mange som også er gode til at skrive karakteren samtidigt;)

• #9   23. aug 2010 Det gik rigtig godt Christina - vi fik 176 points :o)

Kommentér på:
LP1 - stillingsskift

Annonce