382 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bilkørsel Bilkørsel

Hej
Har en dansk svensk gårdhund og han er ikke for glad for at køre bil.
Han hopper selv ind i bilen og virker glad inden vi kører. Men når vi endelig er afsted piver og ryster han som en en gal i en times tid indtil han bliver træt og ligger sig til at sove. Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan vi kan gøre køreturen bedre for ham?

Vi har prøvet med sele, kurv og transport kasse og bur

På forhånd tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilkørsel
  • #1   26. jun 2010 Prøv først at vende ham til at være i bilen med motoren tændt og så når han er tryg ved det så start med meget mså ture hvor i roser ham undervejs, så kan i langsomt trappe op med turene...

• #2   26. jun 2010 Tja.. Min Lullu var heller ikke vild med det. Kun kunne hyle og skrige som et lille barn.
    Vi valgte at sætte begge hunde i bagagerummet ( vi har stationcar), og så ellers ignorere det. Nu piver hun lidt de første fem minutter, og så er der ro.
    Vi har også altid transport boksen med, når vi skal kører de lidt længere ture. Men vi har den stående åben, så de går selv ind og ud, som det behager det.

Men held og lykke med det... smiley

• #3   27. jun 2010 Nu skriver du at du har prøvet bur og andre ting, når i skal ud at køre.

Min overbevisning er, at hvis hunden får sin egen plads i bilen, f.eks. et bur. så vil den efterhånden vende sig til buret og den plads den har fået, og vil også falde til ro.

Man skal ikke ynke om hunden, selv om den pver mv. Hunden finder ud af at det ikke nytter, og vil falde til ro.

Jeg starter når jeg henter hvalpen, så bliver den sat i buret med det samme, og så bliver der ellers kørt småture, så den vender sig til buret og bilen.

Det kan godt blive en meget lang tur, når man lige har hentet sin hvalp, hvalpen hyler og piver helt vildt, for nu er den overladt til sig selv, uden sine søskende, og bliver sat i et bur alene og så skal ud at køre..

Men hunden skal bare prøve det nogle gange og så finder den ud af at der ikke er nogen kære mor, og falder efterhånden til ro.

Nu elsker hunden sin plads og kan ikke finde på at gå ind i bilen andre steder, selv om dørerne stå åben, næ den vil ind på sin egen plads.

• #4   27. jun 2010 okay tak for rådende, vil forsøge mig med dem. Er stadig åben for forslag så man har lidt at prøve.

TAKKER

Kommentér på:
Bilkørsel

Annonce