868 visninger
|
Oprettet:
Hvalp i snor? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg haft min hvalp i snart 2 uger. Og hun vil stadig ikke gå i snor! Hvis vi tager bilen og kører et sted hen, så vil hun gerne gå i snor, men hvis vi bare skal ud og gå der hjemme fra, så vil hun ikke!!!! Hun sætter sig bare ned, og så vil hun ingenting! Hvad skal jeg gøre? Jeg har prøvet med godbidder, men den virker ikke! Ikke når jeg går selv!
HJælp??
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Du kan evt. gøre det, at du sætter linen på og lader hunden gå med den, så den slæber hen ad gulvet.
Så når der er gået en tid, så kan du gå uden for, og lokke hunden hen til dig,
Bor du et stille sted, så kan du gå lidt i forvejen, og kalde på hunden under vejs, og så rose hunden når den kommer hen til dig.
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 21
Tak Jeg må jo prøve. Men det er simpelthen så svært med tålmodighed. Når hun sætter sig ned, så er der intet at gøre. Jeg har stået i meget lang tid, og ventet på at hun skulle komme af sig selv, eller vendt ryggen til og så har hun bare lagt sig ned, Synes det er rigtig svært når man gerne vil ud og gå en tur med sin hund
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
Vi prøver en teknik med at der kun sker sjove ting udendørs. Fx træning, ros og så videre. Altså er det mega kedeligt at være inde håber det virker!
Held og lykke med din hvalp
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 21
Jo tak Man bliver sku lidt frustreret når hvalpen bare sætter sig ned. Men god ide.
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.610
Hun opdagede aldrig at hun fik snoren på
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
jul 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 57
Hun går selvfølgelig ikke perfekt i snor - men hun har ikke nogen problemer med at snoren er der..
Hun tror dog at hun kan bestemme hvor vi skal hen - og hiver derfor når det er... Men øvelse gør mester..
Nu sætter hun kun røven i gulvet - hvis det er hun virkelig bare er for træt til at gå.. hehe..
Men jeg holder mig også til den med at hunden selv skal gå med snoren.. og jaa øvelse gør vel mester.. Kender i ikke nogen med hund som i kan gå med? Kan være det hjælper - ligesom en anden skrev
Hvalp i snor?